Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hilton aan de Groenplaats is een hotel op een waanzinnig goed locatie. Personeel is zeer professioneel en uitermate klantvriendelijk, met name in het restaurant.
Kamers zijn wat outdated. Het restaurant is van zeer hoge kwaliteit. Prijzen zijn stevig maar dan heb je ook wat!

Datum van verblijf: oktober 2018
KristienV97, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van je tevredenheid.
Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was en dat je de behulpzaamheid van ons personeel beklemtoont alsook de locatie van het hotel.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel of het obers serveersters of receptie medewerkster zijn 1 ding staat bij hun alle hoog in het vaandel service en vriendelijkheid kamer was top enz enz alles was top parkeren onder het hotel zeer uitgebreid ontbijt buffet

Datum van verblijf: oktober 2018

Beste,

Dankjewel voor het delen van je ervaring met Hilton Antwerp Old Town.
Fijn dat je de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van ons personeel benadrukt. Service is voor Hilton Antwerp een topprioriteit!

Hartelijk dank ook voor uw positieve feedback over het uitgebreide ontbijtbuffet.

Het zou een eer zijn u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in het hotel.

Beoordeeld op 1 oktober 2018

Een perfect verblijf voor twee levensgenieters. Ideaal gelegen in het stadscentrum. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen, die er eens tussenuit wil. We komen hier eekrr jog eens terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
KristienV97, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Beste Lieven,

Hartelijk bedankt voor uw lovende recensie.

Het doet ons heel veel plezier dat alles naar wens was en dat u genoten hebt van het hotel en van onze centrale ligging.
Het zou ons verheugen u opnieuw te mogen ontvangen!

Vriendelijke groeten uit Antwerpen,

Beoordeeld op 30 september 2018

Wij zijn net terug van een weekendje Antwerpen. We hebben 1 nacht verbleven in dit erg goeie hotel op basis van kamer en ontbijt. Gisteravond ook diner genomen in Brasserie Flo. Het hotel en inrichting past perfect. Wij houden van modern en design maar deze inrichting past echt voor zo'n hotel! Wij hadden een standaardkamer en die was heel groot. Alles wat we nodig hadden was er. Lekker ontbijt in een mooie grote ruimte. Het personeel is subliem! Echt gemeend vriendelijk en dit tot de poetsdames toe! Wij gaan zéker nog terug, zowel naar het hotel als naar Brasserie Flo!

Datum van verblijf: september 2018

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van je tevredenheid hier op TripAdvisor!

Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was en dat je de vriendelijkheid van ons personeel beklemtoont. Het zou ons een eer zijn je in de toekomst opnieuw tot onze gasten te mogen rekenen!

Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier op Goede Vrijdag. Het hotel was in de hal leuk versierd voor Pasen. Gezellig hotel midden in het centrum met een grote parkeergarage. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn ruim maar wel wat gedateerd. Het ontbijt beneden in de zaal is uitgebreid en goed. Bij de bar is het 's avonds gezellig om een drankje te doen. Wij boeken de volgende keer weer het Hilton in Antwerpen!

Datum van verblijf: maart 2018
KristienV97, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Beste,

Dankjewel voor het delen van uw ervaring hier op TripAdvisor.

Het doet ons ontzettend deugd te lezen dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt. Service is voor Hilton Antwerp een topprioriteit. Ook fijn te lezen dat u de locatie aanhaalt, het hotel is inderdaad midden in het centrum gelegen met alle belangrijke attracties in de buurt.

Het zou ons een genoegen zijn u snel weer in het hotel te mogen verwelkomen!