99 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
72 US$
  • Bar/lounge
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
104 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
102 US$
149 US$
127 US$
  • Zwembad
185 US$
Orbitz.com
  • Restaurant
Van der Valk Hotel Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
94 US$
  • Gratis parkeren
66 US$
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel... Mooie kamers.. Supervriendelijk en gastvrij personeel.. Perfecte service.. De aankleding doet heel sfeervol aan.. En het ontbijt buffet is werkelijk onovertroffen.. Ga hier als ik in Antwerpen ben zeker weer logeren

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Kristien V, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Astrid,

Hartelijke dank voor uw positieve beoordeling.
Het doet ons plezier dat u genoten hebt van het lekkere ontbijtbuffet, de kamers en dat u ons gastvrij personeel aanhaalt.
Het is fantastisch om zo een lovende feebdack te krijgen en is een ware boost voor het hele team.

Wij kijken er alvast naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in het hotel!

Met vriendelijke groeten,

Kristien Vantvelt

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had voor 3 nachten gereserveerd voor mijn moeder en petekindjes. Hoewel een beetje gedateerd in vergelijking met andere Hilton hotels is het een super leuke plaats op een top ligging in Antwerpen. De ontvangst was echter beneden alle peil en zelfs een jeughotel onwaardig. Er was een fout gemaakt in de interne communicatie maar als klant hoor je hier zeker niet de dupe van te zijn. De zeer goede communicatie bij het vertrek maakte veel goed anders was het echt een keer en nooit meer !

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Kristien V, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Hans,

Wij danken u dat u de tijd nam om uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf bij ons op Tripadvisor te delen.

Het spijt ons te lezen dat u onze inrichting heeft ervaren als gedateerd, omwille van onze vestiging op een historische locatie en in een historische gebouw houden wij vast aan een klassieke interieurvormgeving.

Het doet ons een enorm plezier dat u de top ligging aanhaalt, recht in het centrum van de stad.

Het betreurt ons echter te lezen dat u de ontvangst als beneden peil beschrijft, wij gaan dit dan ook helemaal uitzoeken samen met onze Front Office Manager zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Wij hopen u nogmaals in het Hilton Antwerp Old Town te mogen ontvangen!

Met gastvrije groet,

Kristien Vantvelt

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn hotel met goede bedden.
Badkamer met douche én bad!

Ondanks dat het nu hoogseizoen is, was het lekker rustig in het hotel.

Een paar heerlijke dagen Antwerpen gehad! Architectonisch een heerlijke stad om doorheen te lopen.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Stephanie v, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018

Beste Heidi H,

Hartelijk dank voor deze positieve review.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u van Antwerpen hebt genoten.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

8 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, vlot ingecheckt. Ruime kamer met een comfortabel bed, ruime badkamer met douche en bad.
Uitstekend verzorgd ontbijt met vriendelijk en efficiënt personeel, ruime ontbijturen.
Net als de vorige keren een zeer aangenaam verblijf.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts

Beste johanvaes1,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hilton Antwerp Old Town en voor uw positieve review!

Het was ons plezier te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad!

Wij kijken er alvast naar uit u weer te mogen verwelkomen bij ons in de nabije toekomst.

25 juli 2018 beoordeeld

Uitstekende locatie, prima parkeergelegenheid, goede service, vriendelijk personeel en een superrrrrr ontbijt. Samengevat een geweldige ervaring! Voor herhaling vatbaar. Als je Antwerpen wil bezoeken ben je hier op de juiste plek

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Stephanie v, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Beste 182corine,

Allereerst bedanken wij u graag voor het kiezen van Hilton Antwerp Old Town.

Het doet ons enorm plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en dan u heeft genoten van onze ligging in de stad, onze service, team members en het ontbijt.

We kijken er alvast al naar uit u weer te mogen verwelkomen bij ons.

Stephanie