Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
81 US$
  • Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

104 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

91 US$
79 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 89 US$ per nacht.

85 US$
115 US$
102 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
98 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
119 US$
  • Inclusief ontbijt
99 US$
80 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 94 US$ per nacht.

7 februari 2018 beoordeeld

Zat in de sinjoor suite, super de luxe, alleen al voor het zicht, rondom rond, 's avonds netjes bed opgedekt en gordijnen toe, en een geweldige fles champagne op de laatste avond, zo vriendelijk en .... gewoon super

• Verbleef: februari 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen na een gezellig avondje stappen in de stad. Top locatie aangezien alle leuke kroegen op nog geen 10 min lopen te bereiken zijn. Heerlijk ontbeten. Zeer ruime keuze. Goede service. Niets te klagen.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel, alles kraakproper personeel heel vriendelijk! In de buurt kan je gezellig winkelen café enz... het restaurant is ook niet slecht je kan er vis eten vlees en andere dingen! Bediening ok

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
28 januari 2018 beoordeeld

Een dag met vrouw, dochter en har vriend. Beetje winkelen, sávonds ergens een hapje eten en dan wil je blijven slapen.
Het liefst in het midden van het centrum. Dit is dan een prima plek.
Schone kamer die van alles is voorzien, uitstekend ontbijt en je zit echt hartje centrum

Kamertip: Was voor ons voor 1 nacht niet belangrijk!
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
27 januari 2018 beoordeeld

Je kan je geen betere locatie inbeelden in Antwerpen. Midden in het stad. Perfect hotel voor ons. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prachtig uitgebreid ontbijt. Wij komen zeker elk jaar terug naar hier!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner