soerin20

Hotel voor ontspanning

4,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Goed hotel, midden in de centrum , je kon lopend alle uitstappen maken, rechts om de hoek heb je chinese restaurants.
Jammer dat de sauna het niet deed,
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hampton
2.2 km van Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Dit is een fijn hotel met ruime, schone en moderne kamers, op wandelafstand van het centrum van Antwerpen. Het ontbijt was top!

Beoordeeld op 6 mei 2024

Alles netjes aangekleed en fijne kamer gehad. Het ontbijt was super uitgebreid en van kwaliteit. Ik ga zeker nog een keer!

Beoordeeld op 22 april 2024

Prima locatie idem kamers. Badkamer matig. Ontbijt mag naar een iets hoger niveau (prijs kwaliteit verhouding was zoek).

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 april 2024 via mobiele applicatie

Prachtig hotel gelegen rechtover Centraal station van Antwerpen, metro Astrid met toegang naast het hotel, met tram 2,3 en 6 na drie tussenstops bereik je het sportpaleis de Lotto Arena. Ruime kamer op de zevende verdieping met parketvloer , groot boxspringbed ,badkamer met inloopdouche, koffie-thee faciliteiten, stopcontacten naast het bed, prachtig zicht over stad (kant Carnotstraat) in de verte zie je het blauwe dak van sportpaleis staan. Heerlijk ontbijtbuffet, met enorm veel keuze , zeker niets te kort. Vriendelijk personeel overal. Bagage opslag aanwezig. Strijkplank,,strijkijzer, koelkast en kluisje op de kamer.Kan ook gebruik maken van het zwembad, sauna en fitness. Voor ons top hotel voor avond uit in Sportpaleis/lotto arena of stadschouwburg Antwerpen 👍

Datum van verblijf: april 2024
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw keuze voor ons hotel en voor het delen van uw ervaring. We zijn blij te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Antwerpen.
Het team van Radisson Blu City Center

Beoordeeld op 12 maart 2024

Mooi hotel met hele ruime kamers! Personeel vriendelijk en je hebt parkeergelegenheid onder het hotel waardoor je makkelijk je auto kwijt kan. Verder had het ook een uitgebreid en lekker ontbijt. Wij zullen hier zeker nog is terugkomen!!

Datum van verblijf: oktober 2023
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Hotel, Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2024

Beste, Hartelijk dank dat u voor ons hotel heeft gekozen en voor het delen van uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Antwerpen.
Met vriendelijke groet, Radisson Blu City Center