Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.012)
Beoordelingen filteren
2.014 resultaten
Waardering van reizigers
581
908
354
105
66
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
581
908
354
105
66
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 2.014 beoordelingen
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is goed te bereiken en heeft een eigen parkeer garage die voor 19 euro per dag niet duur is. Kamers zijn ruim en schoon en met de extra faciliteiten is zekere niks mis. Heerlijk hard gelopen en daarna afgekoeld in het zwembad. Als er 1 puntje van kritiek moet zijn is het de temperatuur. Het is in het hele hotel net alsof je door een sauna loopt. Weinig frisse lucht. Niet dat het muffig ruimt maar meer zuurstof tekort.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Bawiru
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
kdesmet, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Beste Bawiru,

Hartelijk dank voor je feedback omtrent je recente verblijf bij ons. We horen het graag dat je ervan genoten hebt.

Wat betreft de algemene temperatuur in het hotel, is dit ondertussen ook doorgegeven aan onze technische dienst, en is dit reeds verholpen.

We hopen jullie dan ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Karen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2019

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
kdesmet, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 23 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Journey08402151140, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 22 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Journey08402151140, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 21 januari 2019

2 uur moeten wachten tot suite gereed was. Inchecken op beloofde tijd niet mogelijk. Personeel reageerde ronduit onbeschoft op mijn klacht. Afschepen met 2 consumptiebonnetjes is blijkbaar policy. Kamer was prima uiteindelijk, fantastisch uitzicht. Wel klein achterstallig onderhoud.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Bedank Paradise28855418907
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Journey08402151140, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Beste,

Eerst en vooral wil ik u bedanken voor de feedback omtrent uw recente verblijf bij ons. Het spijt me om te horen dat uw verblijf niet naar behoren was, en dat de service niet geleverd is die wij normaal hanteren.

Wat betreft de reactie van het personeel, wil ik me graag excuseren en zal ik dit persoonlijk opvolgen met de persoon in kwestie.

Nogmaals mijn excuses hiervoor, maar we hopen u in de toekomst toch weer te mogen verwelkomen zodat we u de service kunnen geven die er verwacht wordt.

Met vriendelijke groeten,

Karen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken