Beoordeeld op 29 januari 2019

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
kdesmet, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beoordeeld op 23 januari 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Journey08402151140, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Beoordeeld op 22 januari 2019

Beoordeeld op 21 januari 2019

2 uur moeten wachten tot suite gereed was. Inchecken op beloofde tijd niet mogelijk. Personeel reageerde ronduit onbeschoft op mijn klacht. Afschepen met 2 consumptiebonnetjes is blijkbaar policy. Kamer was prima uiteindelijk, fantastisch uitzicht. Wel klein achterstallig onderhoud.

Beste,

Eerst en vooral wil ik u bedanken voor de feedback omtrent uw recente verblijf bij ons. Het spijt me om te horen dat uw verblijf niet naar behoren was, en dat de service niet geleverd is die wij normaal hanteren.

Wat betreft de reactie van het personeel, wil ik me graag excuseren en zal ik dit persoonlijk opvolgen met de persoon in kwestie.

Nogmaals mijn excuses hiervoor, maar we hopen u in de toekomst toch weer te mogen verwelkomen zodat we u de service kunnen geven die er verwacht wordt.

Met vriendelijke groeten,

Karen