20 augustus 2018 beoordeeld

Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

20 augustus 2018 beoordeeld

Radisson Blu Astrid is een mooi hotel met een fijne ligging midden in Antwerpen. De kamers zijn prima en ook het ontbijt is erg goed. Helaas hebben wij mindere ervaringen met het personeel en zullen wij niet adviseren in het restaurant van het hotel te gaan eten.

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Met spijt vernemen wij dat de ervaring in het restaurant niet heeft voldaan aan uw verwachtingen.
Wij zullen dit opvolgen met de restaurant verantwoordelijke.

Florian Debot
Guest Service Manager

19 augustus 2018 beoordeeld

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een kamer geboekt voor 3 personen en kregen een 2 persoonskamer met opklapbed. Schandalig. Het opklapbed is te klein en ook de kamer is niet geschikt voor 3 personen, we betalen gewoon de volle mep per persoon. We hebben 2x geklaagd bij het personeel en de manager maar ze zijn zeer onvriendelijk en willen niks voor ons doen. Wij vinden het van de zotte dat je in een 4 sterrenhotel zo behandeld wordt terwijl je fors betaald.

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
15 augustus 2018 beoordeeld