Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.902)
Beoordelingen filteren
1.903 resultaten
Waardering van reizigers
548
860
340
96
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
548
860
340
96
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
26 - 31 van 1.903 beoordelingen
Beoordeeld op 20 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Radisson Blu Astrid is een mooi hotel met een fijne ligging midden in Antwerpen. De kamers zijn prima en ook het ontbijt is erg goed. Helaas hebben wij mindere ervaringen met het personeel en zullen wij niet adviseren in het restaurant van het hotel te gaan eten.

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Bedank aukjejfaber
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Met spijt vernemen wij dat de ervaring in het restaurant niet heeft voldaan aan uw verwachtingen.
Wij zullen dit opvolgen met de restaurant verantwoordelijke.

Met vriendelijke groet,

Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben een kamer geboekt voor 3 personen en kregen een 2 persoonskamer met opklapbed. Schandalig. Het opklapbed is te klein en ook de kamer is niet geschikt voor 3 personen, we betalen gewoon de volle mep per persoon. We hebben 2x geklaagd bij het personeel en de manager maar ze zijn zeer onvriendelijk en willen niks voor ons doen. Wij vinden het van de zotte dat je in een 4 sterrenhotel zo behandeld wordt terwijl je fors betaald.

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Bedank tripadmich
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Meer beoordelingen bekijken