Mercure
Vio.com
Beoordeeld op 18 november 2023

De bediening was fantastisch: Omar zorgde ervoor dat we alles op tijd kregen, zodat we op tijd waren voor onze theatervoorstelling.
Geweldige chef ook. Ik zou het degustatiemenu alleen maar kunnen aanraden.

Beoordeeld op 12 november 2023

Het is een heel mooi en schoon hotel. Vlakbij het station en vlakbij de winkelstraat. Erg vriendelijk personeel. Ontbijt was super goed.
Dit was het eerste hotel waar ik tot nu toe geweest ben met heerlijke kussens!

Kamertip: Reserveer een parkeerplaats in de parkeergarage 200 m verderop. Erg handig.
Beoordeeld op 11 november 2023

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Je kan zelf wafels en pannenkoeken bakken. Gezellig, fris en mooi interieur. Grote ontbijtruimte waardoor je niet op elkaar gepropt zit.
We komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 10 november 2023

Leuke bediening en heerlijk eten én drinken in een relaxte sfeer. De hamburger was uitstekend. Keurig gereserveerd , precies zoals het hoort. Met een rustig muziekje op de achtergrond nog kunnen nagenieten van een perfecte Irish coffee.

Beoordeeld op 8 november 2023

Supervriendelijk onthaal, personeel, heerlijk lekker vers gemaakt eten. We zijn na ons bezoek aan Antwerpen steeds in het hotel gaan eten omwille van de uitstekende service & bijzonder lekkere en mooi geserveerde gerechten. Dus niet alleen het Ontbijt is echt een aanrader, alles eten is er top!

Kamertip: Maak zeker gebruik van de sauna!