Mercure
Expedia.comUS$ 100
PricelineUS$ 100
Hotels.comUS$ 100
Beoordeeld op 1 januari 2022

Prima hotel met goed ontbijt en mooie ruime kamers. Op loopafstand van het centrum en andere bezienswaardigheden. Geen eigen parkeervoorzieningen, wel parkeergarages in de directe omgeving . Prima voor een citytrip.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw mooie feedback.

Wat zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat u hierbij helemaal tevreden was met ons ontbijt en ruime kamers.
We hopen dat jullie volop van Antwerpen hebt kunnen genieten!

We wensen u een mooi 2022 en ontvangen u graag terug bij een eventueel volgend bezoek.
Vriendelijke groet,

Jean-Marie GAMBARDELLA, General Manager

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Jammer genoeg was de huidige renovatie (tot eind 2021) ons niet helemaal duidelijk vooraf. Gelukkig behalve slechts 1 werkende lift weinig last van gehad. De kamer was netjes en schoon. Niet helemaal wat ik van Mercure gewend ben, maar misschien volgende keer beter.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met uw kamer. Het klopt dat er momenteel renovatiewerken bezig zijn in ons hotel, deze worden midden oktober afgerond. Normaal gezien informeren we onze gasten hier altijd over, behalve als we niet over de contactgegevens beschikken. Onze excuses indien dit bij u niet het geval was. Gelukkig heeft u er niet al te veel last van gehad.

Met vriendelijke groeten en heel graag tot een volgende keer,

Frederic Loosvelt, General Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik had dit hotel gekozen omdat het dicht bij het station lag en niet ver van musea en shoppinggebied.

De ontvangst was zeer goed en vriendelijk. Er werd ook gemeld dat er verbouwingswerken aan de gang zijn van 8u tot 18u. Ik had dit al gelezen op de website maar wel tof om dit nog eens te vermelden.

De kamer lag op de 8ste verdieping met een mooi uitzicht op het park.
De kamer was proper en ruim. Als ik een opmerking heb is het dat een ophangsysteem voor het wcrolletje wel handig zou zijn. De deur van de kamer knelt en maakt bijgevolg veel lawaai om hem dicht te krijgen.
Jammer genoeg is er wel veel lawaai vanop straat wat de nachtrust niet echt bevorderd.

Het ontbijt was lekker met voldoende keuze. Echt covidproef is het echter niet...de tafels stonden echt wel dicht bij elkaar zeker geen 1,5 meter tussen.

Het personeel is echt wel zeer vriendelijk, we voelden ons welkom.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste Evelyne,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft voor een review.

We zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hadden en onze nette kamers daaraan bijgedragen hebben. Jammer dat jullie ondanks onze dubbelwandige ramen wat geluidsoverlast van de straat ervaren hebben. Onze excuses voor het ongemak. Wel fijn om te lezen dat alles verder naar wens was.
Bedankt om ons gastvrij team te vermelden, dat is altijd leuk!

We staan een volgende keer met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Met hartelijke groeten,

Frederic Loosvelt, General Manager

Beoordeeld op 24 juli 2021

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2021

Beoordeeld op 22 juli 2021

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021