Mercure
Expedia.comUS$ 107
Hotels.comUS$ 107
PricelineUS$ 107
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Jammer genoeg was de huidige renovatie (tot eind 2021) ons niet helemaal duidelijk vooraf. Gelukkig behalve slechts 1 werkende lift weinig last van gehad. De kamer was netjes en schoon. Niet helemaal wat ik van Mercure gewend ben, maar misschien volgende keer beter.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met uw kamer. Het klopt dat er momenteel renovatiewerken bezig zijn in ons hotel, deze worden midden oktober afgerond. Normaal gezien informeren we onze gasten hier altijd over, behalve als we niet over de contactgegevens beschikken. Onze excuses indien dit bij u niet het geval was. Gelukkig heeft u er niet al te veel last van gehad.

Met vriendelijke groeten en heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik had dit hotel gekozen omdat het dicht bij het station lag en niet ver van musea en shoppinggebied.

De ontvangst was zeer goed en vriendelijk. Er werd ook gemeld dat er verbouwingswerken aan de gang zijn van 8u tot 18u. Ik had dit al gelezen op de website maar wel tof om dit nog eens te vermelden.

De kamer lag op de 8ste verdieping met een mooi uitzicht op het park.
De kamer was proper en ruim. Als ik een opmerking heb is het dat een ophangsysteem voor het wcrolletje wel handig zou zijn. De deur van de kamer knelt en maakt bijgevolg veel lawaai om hem dicht te krijgen.
Jammer genoeg is er wel veel lawaai vanop straat wat de nachtrust niet echt bevorderd.

Het ontbijt was lekker met voldoende keuze. Echt covidproef is het echter niet...de tafels stonden echt wel dicht bij elkaar zeker geen 1,5 meter tussen.

Het personeel is echt wel zeer vriendelijk, we voelden ons welkom.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste Evelyne,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft voor een review.

We zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hadden en onze nette kamers daaraan bijgedragen hebben. Jammer dat jullie ondanks onze dubbelwandige ramen wat geluidsoverlast van de straat ervaren hebben. Onze excuses voor het ongemak. Wel fijn om te lezen dat alles verder naar wens was.
Bedankt om ons gastvrij team te vermelden, dat is altijd leuk!

We staan een volgende keer met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 24 juli 2021

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2021

Beoordeeld op 22 juli 2021

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Beoordeeld op 17 juli 2021

Wat een fijne ervaring was mijn verblijf in dit hotel !
Super vriendelijke ontvangst aan de receptie met net dat extraatje meer, het aanbieden van een stadskaartje, enkele leuke tips, aangepast op onze interesse.
Dit hotel is volop in renovatie, waardoor er gewerkt wordt tussen 9u en 18u, er maar 1 lift beschikbaar is, .... dit zorgt voor wat kleine ongemakjes, maar de vriendelijkheid van het personeel maakt dit meer dan goed.
We verbleven in een mooi gerenoveerde kamer, de bedden waren TOP (harde matras, maar dat vind ik persoonlijk fijn), koffie en thee aanwezig in de kamer, mooie badkamer met inloopdouche en fijne verzorgingsproducten.
Het enige minpuntje was het beperktere ontbijt door de Corona maatregelen en de werken in de ontbijtzaal, maar er was zeker voldoende keuze.
Que locatie ligt dit hotel op wandelafstand van het centraal station, de winkelstraat, ... (max 10 minuten) en vlak naast het rustige stadspark. De ideale uitvalsbasis om Antwerpen te bezoeken. De volgende keer als ik naar Antwerpen kom boek ik met plezier terug in Mercure !

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Beste Mieke,
We danken u voor uw mooie feedback.

Het doet ons enorm veel plezier dat u zo positief bent over uw verblijf. Jammer dat u toch een minpuntje omtrent het beperktere ontbijt hebt ervaren, maar we zijn blij dat u zeker alsnog voldoende keuze had ondanks de tijdelijke limieten. Super dat we uw verwachtingen hebben kunnen vervullen en soms zelfs overstijgen op vlak van gastvrijheid, locatie en de kamers. Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

We hopen u alvast nogmaals te mogen ontvangen bij een volgend bezoek aan Antwerpen.
Vriendelijke groeten,