Mercure
Booking.comUS$ 107
PricelineUS$ 107
Beoordeeld op 22 juli 2021

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Beoordeeld op 17 juli 2021

Wat een fijne ervaring was mijn verblijf in dit hotel !
Super vriendelijke ontvangst aan de receptie met net dat extraatje meer, het aanbieden van een stadskaartje, enkele leuke tips, aangepast op onze interesse.
Dit hotel is volop in renovatie, waardoor er gewerkt wordt tussen 9u en 18u, er maar 1 lift beschikbaar is, .... dit zorgt voor wat kleine ongemakjes, maar de vriendelijkheid van het personeel maakt dit meer dan goed.
We verbleven in een mooi gerenoveerde kamer, de bedden waren TOP (harde matras, maar dat vind ik persoonlijk fijn), koffie en thee aanwezig in de kamer, mooie badkamer met inloopdouche en fijne verzorgingsproducten.
Het enige minpuntje was het beperktere ontbijt door de Corona maatregelen en de werken in de ontbijtzaal, maar er was zeker voldoende keuze.
Que locatie ligt dit hotel op wandelafstand van het centraal station, de winkelstraat, ... (max 10 minuten) en vlak naast het rustige stadspark. De ideale uitvalsbasis om Antwerpen te bezoeken. De volgende keer als ik naar Antwerpen kom boek ik met plezier terug in Mercure !

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Beste Mieke,
We danken u voor uw mooie feedback.

Het doet ons enorm veel plezier dat u zo positief bent over uw verblijf. Jammer dat u toch een minpuntje omtrent het beperktere ontbijt hebt ervaren, maar we zijn blij dat u zeker alsnog voldoende keuze had ondanks de tijdelijke limieten. Super dat we uw verwachtingen hebben kunnen vervullen en soms zelfs overstijgen op vlak van gastvrijheid, locatie en de kamers. Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

We hopen u alvast nogmaals te mogen ontvangen bij een volgend bezoek aan Antwerpen.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 juli 2021

Het hotel is net gerenoveerd. Echt een prachtige kamer van alle ruimte en luxe voorzien. Heerlijke hemeldouche en alles was ook echt schoon. Het ontbijt was gewoon normaal goed. Op 10 minuten lopen van het centrum, parkeergarage om de hoek. Top locatie. Daarnaast ook echt complimenten aan de receptiemedewerkers, super vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier uit het uitzicht over de stad.
Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

We zijn erg blij dat wij met onze luxueuze kamers, het heerlijke ontbijt en onze gunstige ligging konden bijdragen aan uw verblijf. Fijn dat u ook tevreden was met de vriendelijke service van ons personeel. We hopen dat u met veel genoegen terugkijkt op uw tijd bij ons.

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 oktober 2020 via mobiele applicatie

Geweldig servicegericht hotel, nabij het stadspark. Korte wandeling richting het centrum en eet-en drinkgelegenheden. Ontbijt in hotel is prima niet heel bijzonder. Parking is om de hoek van het hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie score!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 juli 2020

Heerlijk hotel.Centrale ligging, met treinstation en centrum op loopafstand.
In deze corona tijd is het allemaal anders, .maar je voelt je zo welkom.Fijn personeel. Bij de frontoffice en bij het ontbijt.
Uitstekende hygiëne en de kamers waren brandschoon.

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Gast
Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat fijn te zien dat u vriendelijk ontvangen bent door onze receptie en dat u tevreden was van de netheid van de kamer.

Met vriendelijke groet.