Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Met de kamer is op zich niets mis. Alles is wel erg gedateerd en zou wel een opfris beurt mogen krijgen. WIFi was niet erg stabiel bij na vraag kregen we als antwoord vanmiddag deed die het nog wel. Dat is uiteraard niet het antwoord wat je wil horen. Hotel is goed gelegen t.o.v. het centrum Keyserlei ligt om de hoek.

Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Erik,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel. We noteren uw opmerking omtrent de staat van de kamer en melden u graag dat in 2020 een volledige renovatie gepland is. Het spijt ons dat de Wifi niet naar behoren werkte. Hopelijk heeft u verder van uw verblijf genoten en mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Het was zeer proper , ruim en aangenaam de kamer. Vriendelijk personeel!! En het ontbijt was fantastisch alleen de tv op de kamer moet misschien aan gestuurd worden Top. Een aanrader ! Niet ver van de Meir , 1 straat welgeteld .

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Ook leuk dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt! We noteren uw opmerking over de tv.

Ons team dankt u voor het compliment en staat een volgende keer met plezier weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 februari 2020

Wij hebben een weekendje geboekt bij dit hotel. Het was prima, maar zeker niet het geld waard. De badkamer was gedateerd. De airco kwam alleen warme lucht uit. Verder een fijn bed en goede locatie. Binnen 10 minuten bij het station met alle leuke winkeltjes. Ik zou er niet nog eens naartoe gaan, maar hebben ook geen hele slechte ervaring gehad.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling.
Wat jammer dat de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed, we nemen uw opmerking mee. Voor de airco hadden we graag even gekeken of er tijdens uw verblijf meteen wat aan te doen was geweest.
Het doet ons wel plezier dat u goed geslapen heeft en tevreden was over onze gezellige buurt. We hopen dat u goede herinneringen heeft overgehouden aan uw weekend bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 februari 2020

We hebben heel goed geslapen en wat een prachtig ontbijt.

Het enige minpuntje dat we eventueel kunnen aanhalen is dat het hotel hier en daar wat ouder lijkt en wat gebruikssporen begint te vertonen. Dit word wel goedgemaakt door een excellente staff die zeer vriendelijk en behulpzaam is.

Het ontbijt was zeer lekker en een mooie extra toets met de wafeltjes.

Een aanrader

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Beste Nicolas,

Vriendelijk bedankt voor uw aanbeveling!
Op onze beurt zijn wij er erg blij mee te lezen dat u een geslaagd en comfortabel verblijf heeft gehad. U zal verheugd zijn te horen dat renovaties in de planning staan voor 2020 om de hotelervaring te verbeteren.
We delen uw complimentjes met het team en verwelkomen u een volgende keer graag opnieuw!

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Nice staff, kind lady at the restaurant. Very cheerful! (The food is delicious by the way)
Big, beautiful room.
Worth repeating!

Too bad the revolving door isn't a bit bigger.

Vriendelijk personeel, leuke dame bij het restaurant. Erg vrolijk! (Heerlijk eten ook!)
Mooie ruime kamer. Lekker Rituals in de badkamer. Fijn.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Alleen jammer dat de mooie draaideur niet wat groter is en dat er alleen liften beschikbaar zijn (geen trappen).

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Frederic Loosvelt, General Manager van Mercure Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste Kirina,
Hartelijk dank voor uw fijne feedback.

Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was en u zo tevreden was over ons team! We geven uw complimenten zeker aan hen door. Fijn ook dat de kamer naar wens was.

We kijken er naar uit u opnieuw te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten,