Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Goed verzorgd ondanks dat het allemaal niet nieuw meer is. Kamers netjes schoon en verzorgd. Buffet was voortreffelijk verzorgd. Vriendelijk personeel. Hotel ligt kort bij het centrum, alles is wandelend te doen

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Anne Ludmann & Leopold Hotel team, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste Mareck, Bedankt voor uw review over het Leopold Hotel in Antwerpen.

Wat fijn dat we u konden bekoren met de netheid van onze kamers, ons uitgebreid ontbijt en onze gunstige ligging. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 18 februari 2019

Uitgebreid ontbijtbuffet met de mogelijkheid om zelf je wafels te maken. De kamer was goed, voorzien van tapijt wat qua hygiëne niet ideaal is. Toiletartikelen zijn van Rituals. De kamer is goed geïsoleerd, we hebben toch geen andere gasten gehoord.

Datum van verblijf: februari 2019

Beste gast, Bedankt voor uw fijne beoordeling.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw kamer en ons uitgebreid ontbijt. We hopen dat de wafels u heerlijk hebben gesmaakt! Ook leuk dat de Rituals producten een meerwaarde voor u konden betekenen. We begrijpen dat niet iedereen een vast tapijt waardeert. Deze worden wel dagelijks grondig gekuist. We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 januari 2019

Fantastisch ontbijt inderdaad. Wij hadden communicerende kamers, per mail geboekt. Na wat vraagjes was alles in orde. Goede airco die je zelf kan instellen. Ruime kamers , met zeer goed bed (heel stevige matras). Veel kastruimte. Zeer Netjes. Goede verduistering. De deur en het licht werken met je badge wat soms toch wat gedoe is.Wij hebben er s'avonds gegeten, kleine kaart , simpel maar goed. Kort bij station en concertzalen, vlak naast een parkje.

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Anne Ludmann & Leopold Hotel team, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Beste Christine,

Bedankt voor deze lovende recensie van ons Leopold Hotel Antwerp.

Zo horen we het graag. De tevredenheid van onze gasten is de reden van ons bestaan.

Dat de deur en het licht met een badge bediend worden, is even een handigheidje. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.

We hopen dan ook jou en je partner nog vaak te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 januari 2019

Leopold Hotel

Het Leopold Hotel Antwerp ligt in het centrum van Antwerpen op 5 minuten lopen van e Keyserlei en Meir.

Wij komen al 3 jaar in het Leopold Hotel en met grote tevredenheid. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers. Voor kinderen (en grote kinderen) is het leuk dat je zelf je pannenkoeken kunt bakken.

Voor iedereen die in Antwerpen wil winkelen, een prima locatie! Met de auto zit je ook binnen 5 minuten weer op de snelweg. Betaald parkeren op terrein hotel is mogelijk, maar op korte afstand is er ook een prima parkeergarage,

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Anne Ludmann & Leopold Hotel team, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor deze uitstekende review! Het doet ons enorm veel plezier dat u tevreden huiswaarts gekeerd bent. Wat leuk dat het ontbijt u gesmaakt heeft en dat de pannenkoeken een leuke extraatje waren.

Bedankt om ook onze uitstekende locatie en vriendelijke service van ons personeel in de verf te zetten. We hopen u ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 28 december 2018

Jaren geleden al eens geweest en nu weer geboekt voor het weekend voor de kerst. Hoewel bij boeking duidelijk twin aan gegeven kregen we in eerste instantie toch een queen, gelukkig konden we nog wisselen. Kamer was prima, en nog zoals we ons herinnerden. Wel merkten we wat achterstallig onderhoud, zwarte vegen van stofzuiger op de muren, losse wc rol houden, bad beetje bijgeverfd, doorgezakte matrassen, etc. Artikelen van Rituals om te gebruiken, heerlijk. Jammer dat het niet in van die kleine meeneem verpakkingen zat maar van die grote pomp flesjes. Ontbijt super uitgebreid, je kan zelfs je eigen wafels maken, heerlijk! Verschillende soorten broodjes en beleg. Niet zo hygiënisch dat zoetigheden zoals jam, pasta etc in grote potten zat en je met een lepel eruit moet halen op je bord of rechtstreeks op je broodje. We zagen dat niet iedereen daar even netjes mee om ging. Al met al, prima locatie en prima hotel voor weekendje weg. Complimenten voor stagiair Sem, de enige die met een glimlach achter de receptie stond.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het was ons weer een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen.
We vinden het heel fijn dat u er opnieuw van genoten heeft en dat we met onze gunstige ligging, de Rituals productjes en ons uitgebreid ontbijt hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf.

Wat leuk dat de wafels u zo gesmaakt hebben! We betreuren het dat u echter een paar tekortkomingen heeft ondervonden met betrekking tot het onderhoud van de kamer en de hygiëne bij het ontbijt. We noteren uw opmerkingen om onze service verder te verbeteren.

We delen uw compliment aan Sem en wensen u een fijne jaarwisseling!

Vriendelijke groeten en hopelijk tot snel!