23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en fijn hotel. Super vriendelijke ontvangst. Heerlijk dichtbij het centrum. Schone kamers. Niet gehorig. Lekker ontbijt.
Hadden 2 kamers op de 7e verdieping.
Rituals op de douche.
Bad op de kamer

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2018

Beste Christa,

wat fijn dat u ons zo'n hoge tevredenheidsscore geeft!

Het doet ons enorm veel plezier dat alles naar wens was tijdens uw verblijf in hotel Leopold in Antwerpen.

Wat fijn dat u onze centrale locatie als een pluspunt aangeeft en dat de netheid van het hotel en de kamers aan uw verwachtingen voldeden.

Ons team bedankt u voor de mooie woorden en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst!

Hartelijke groeten,
Anne Ludmann & Leopold Hotel team, General Manager

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijk hotel De kamers zijn schoon
In de badkamer is alleen een bad aanwezig In bad moet je douchen wat voor senioren vervelend is met in en uit stappen
Zeer groot bed heerlijk. Mooi uitzicht op het park. Geluidsarme kamers

Verbleef: april 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Beste Marcel,

bedankt voor uw review over het Leopold Hotel in Antwerpen.

We nemen uw opmerking met betrekking tot de badkamer mee naar een volgende renovatieronde zodat we onze service naar senioren toe kunnen verbeteren.

Het doet ons plezier dat de netheid van de kamer en het bed aan uw verwachtingen voldeden. Wat leuk ook dat u genoten hebt van het uitzicht op het park.

Met vriendelijke groet en graag tot nog een keer,

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Hotel is gedateerd, weinig personeel maar wel een goede service.
Kamers zijn schoon en netjes.
Betreft kwaliteit van bed heeft ieder zijn eigen voorkeur alleen mijn ding is het niet " te hard"
Ruime keuze met ontbijt met verse producten.
Wel jammer dat de bar al om 23.30u sluit ivm geluidsoverlast.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hartelijke ontvangst en een prima kamer die van alle gemakken voorzien is. Het tweepersoonsbed is groot en stevig, waardoor we comfortabel geslapen hebben. Verder is de kamer wat ouderwets ingericht, maar wel stijlvol. De algemene lobby en bar zien er netjes uit, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Nochtans van het ontbijt, omdat we besloten een leuk tentje in Zuid te pakken. Al met al genoten van ons verblijf in het Leopold en we zouden er zo nog een keer gebruik van maken.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

Beste Roy,

Bedankt voor uw positieve review over het Leopold Hotel in Antwerpen.

Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was.

Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en met vriendelijke groet,

26 maart 2018 beoordeeld

Leopold is een prettig hotel. Erg goed en uitgebreid ontbijt, prima kamers, aardig personeel. De badkamer van onze kamer, toch een de luxe kamer, was wel erg gedateerd. Ook niet prettig dat je moet douchen in het bad, dit zou je moeten kunnen kiezen, was niet het geval. Ik slaap altijd met het raam open maar dat was niet erg plezierig, erg veel straatlawaai, ook 's-ochtends vroeg. Mijn dochter was zo slim geweest om oordopjes mee te nemen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wat fijn dat u tevreden was met uw kamer en dat ons uitgebreide ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.

We nemen uw opmerking met betrekking tot de badkamer mee voor een volgende renovatieronde.

Wat jammer dat u last heeft gehad van straatlawaai. Onze kamers zijn allemaal geïsoleerd maar indien u graag met het raam open slaapt hebben we ook oordopjes ter beschikking.

Ons personeel dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.