Beoordeeld op 13 maart 2018

Goed Hotel met een uitstekende ligging. Het interieur oogt nogal donker en verouderd .De kamer is net en standaard . Het ontbijt is goed . De private parking wat verderop gelegen is gemakkelijk maar prijzig ( 19 € voor 24 uren ) . De bediening in de bar was ondermaats . We hebben lang moeten wachten om de bestelling op te nemen , die er nooit gekomen is .

Datum van verblijf: maart 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2018

Beste Chris,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw kamer en ons uitgebreide ontbijtbuffet en dat u onze gunstige ligging nabij het centrum van Antwerpen als een groot pluspunt aanhaalt.

U stelt tot onze spijt echter vast dat het hotel in uw ogen niet overal geheel modern en donker overkomt. We renoveren op regelmatige tijdstippen om ervoor te zorgen dat we steeds goed voor de dag blijven komen en hebben gekozen voor een eigentijdse inrichting.

Het klopt inderdaad dat we beschikken over een privéparking op 200 meter van het hotel. Het spijt ons indien u die te prijzig vindt maar de parking wordt 24h/24h bewaakt.

Onze oprechte excuses indien de bediening in de bar niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerking ter harte en zullen de nodige maatregelen nemen. Aarzel een volgende keer niet om eventuele tekortkomingen meteen te melden aan de receptie.

Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, 5 a 10 minuten lopen van de winkelstraat af. Ontbijt is heerlijk! Nette kamer, alleen badkamer is erg gedateerd. Zatten schimmelvlekken in het gordijn. Dit hebben we bij het uitchecken gemeld. Het leek alsof ze er wel gelijk mee aan de slag gingen.

Datum van verblijf: februari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018

Dag Esmee,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u heeft genoten van ons ruime ontbijtbuffet en de netheid van uw kamer.

Onze excuses als er een probleem was met het douchegordijn: het is goed dat u dit heeft gemeld, en we hebben het probleem zo snel mogelijk onder handen genomen.

Bedankt dat u onze centrale ligging vlakbij de winkelstraten van Antwerpen aangeeft als groot pluspunt.

We hopen u spoedig weer te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 31 januari 2018

Prijs/kwaliteit. Goed, verzorgd en uitgebreid ontbijt. Wafels en pannenkoeken die je zelf kan bakken bij het ontbijt. Mooie kamers, zakelIjk. Eerder een hotel waar veel zakenmensen logeren. Dichtbij een stadspark en het station, op wandelafstand van de Meir.

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2018

Geachte Sophie,

Wat goed te horen dat het ontbijt in de smaak gevallen is, alsook de inrichting van de kamers.

Ons hotel is gelegen in het Diamantkwartier, op wandelafstand van onder andere de bekende wandel- en winkelboulevard de Meir; fijn dat u hiervan genoten heeft! Dank u wel om deze beoordeling met ons te delen.

Vriendelijke groeten uit de Antwerpse binnenstad en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 24 januari 2018 via mobiele applicatie

Goed schoon hotel. Goede bedden en een zeer goed ontbijt met als bijzonderheid warme Brusselse wafels, verse jus en lekker vers brood. Vriendelijk personeel. Een korte wandeling naar de winkelstraat en een gezonde wandeling naar het centrum van Antwerpen. Parkeergarages en station op korte afstand.

Datum van verblijf: december 2017
Anne-Lud, General Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Geachte Heer, Mevrouw,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Ik ben ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Met vriendelijke groeten,
Anne Ludmann & The Leopold Team

Beoordeeld op 23 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij vonden het een fijn hotel, vlotte en vriendelijke receptie. Nette kamers en een super uitgebreid ontbijt.
Vanuit het hotel is het ongeveer 10 minuten lopen naar de Keyserlei.
De auto konden we parkeren op hun privé parkeerplaats, voor het dagtarief mochten we daar meer dan 24 uur blijven staan. Dat was prima geregeld.

Datum van verblijf: december 2017

Geachte Heer, Mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Met vriendelijke groeten,
Anne Ludmann & The Leopold Team