Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Prachtig om te zien..Luxe inrichting..kamer netjes maar klein..bed was prima.Zeer gunstige ligging in centrum..parkeren onder hotel wat dan alsnog best duur is..Als het eigen garage is vind ik dat dit goedkoper kan..wel koffie op kamer..maar je krijgt 2 cupjes per dag. Wel erg duur hotel.Ook het ontbijt. Groot minpunt : Het was warm en we hadden natuurlijl liggen transpireren snachts..Dit geeft niet..maar het bed was alleen recht getrokken en niet verschoond ( was te zien aan een bloedvlek van een wondje ) Dit vond ik echt niet kunnen eigenlijk.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 16 augustus 2022

We waren zeer teleurgesteld over hoe verouderd en donker onze Executive Plus kamer overkwam.
Er zaten haaltjes in het tapijt. De vloer en muur van de badkamer vertoonden verschillende barsten. De badkamer zelf was ook zeer basic.
Er waren géén stopcontacten vrij/beschikbaar in de buurt van het bed, dus je toestellen opladen en ook gebruiken was géén optie.
In de inrichting van de kamer was amper moeite gestopt. De houten inbouwkasten, bureau, uitbouw voor TV zagen er aftands en karakterloos uit. De kabels voor de tv liepen zichtbaar over de uitbouw en er was veel nutteloze ruimte.
Je kon geen tv kijken vanuit het bed en de voorziene bank was enkel functioneel, niet om van daarop een film te bekijken.
Het zwembad vormt een pluspunt maar het stoombad werkte niet én je moet er per persoon per gebruik voor bijbetalen.
Wij hadden echt het gevoel dat we een kat in de zak kochten.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 juni 2022

Heerlijke ligging in hartje Antwerpen, tussen de Meir en het station. Goede basis voor een weekendje weg. Het hotel is wel wat verouderd, wat met name te zien is in de kamers (die overigens wel prima schoon waren). Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt, €20pp vonden we wel erg duur. Gelukkig zijn er genoeg restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel bij het inchecken dat ons meteen op alle faciliteiten wees. We hadden vier kamers geboekt en deze lagen netjes naast elkaar op de vijfde verdieping.

De kamers waren zeer ruim maar allemaal hadden ze hetzelfde probleem: het was er bijzonder koud. Na meerdere keren geprobeerd te hebben de verwarming op te zetten, gaven we de hoop op: we trokken dan maar een extra kamerjas aan.

Het zwembad was best ruim en de sauna ook. Het is geen gloednieuw hotel meer, dat zie je vooral aan de buitenkant maar binnenin voldoet het aan de verwachtingen.

Het ontbijt was verzorgd en alles wat je verwacht van een buffet. De granola was een pluspunt, de warme gerechten waren nog steeds warm genoeg. Een omelet vers gemaakt of pannenkoekjes had het geheel afgemaakt.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 2 februari 2022

Helaas niet zo een fijn hotel. Sowieso niet 4* waardig.
Elke kamer blijkt alleen een bad te hebben, die ook erg hoog is om in te stappen. Niet fijn voor mensen met een beperking of op leeftijd. Kamers zijn gedateerd, badkamers/toilet vies. De balkons hebben geen tafel of stoel staan. Zwembad is erg koud én kost geld voor hotelgasten. Er is geen roomservice want "er is geen personeel voor". Het ontbijt is niet gevarieerd, ook is er niet veel keus voor mensen die halal eten. De parkeergarage is erg steil en smal. Ook vind ik 'm best duur , zeker gezien het feit dat je eerst naar buiten moet in de kou,alvorens je weer het hotel in kan via een andere ingang.

Datum van verblijf: januari 2022