Volledig restitueerbaar voor zo 17 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Zeer slecht hotel! Prijs was 225 euro p/n en daarvoor zat de douche in een heel slipperig bad, slechte schoonmaak, verwarming in kamer deed het niet, kamer lsg direct naast de lift dus alsmaar geluiden, liften die vast zaten (gingen niet open en bij receptie zeiden ze dat we maar n andere moesten gebruiken!),kamerdeursystemen waarvan batterij op was en we 4(!) keer naar de receptie moesten om nieuw cards te halen; medewerker wilde pas de 5e keer mee op aandringen; geen plek in parkeergarage en alles in hotel dicht (testaurant, bar), zeer onvriendelijke ontvangst. Kortom, zeker geen aanrader!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 6 januari 2020

Vriendelijk personeel
hotelkamer ouderwets oude badkamer niet gezellig
Ontbijt goed gevuld buffet en je moet snel zijn als je terug aan het buffet iets wil bij nemen of uw tafel is af geruimd
Verouderd hotel

Beoordeeld op 2 januari 2020

Wij zijn al vaker in dit hotel geweest. Nu hadden wij een junior suite. De indeling vond ik niet praktisch. Daarnaast was de kamer wat gedateerd, zeker de badkamer. Er zaten ook scheuren in diverse tegels in de badkamer. De locatie blijft top. Ik vond de ontvangst en het vertrek niet erg persoonlijk. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was. M.b.t. het ontbijt blijf ik van mening dat ik dit te duur vind. Daarnaast vond ik € 5 voor een fles Spa op de kamer ook belachelijk. Als welkomstattentie hadden ze dit ook gratis kunnen geven. Ik weet niet of wij een volgende keer nog voor dit hotel kiezen.

Beoordeeld op 1 januari 2020

Werden erg vriendelijk onthaald, aardig en behulpzaam personeel. Kamer ruim, verder mooi en schoon hotel, wel een zeer krappe parking.
Mooi zwembad
Nadeel ontbijt, voor 20 euro per persoon mag je in elk geval goede koffie en vers fruit verwachten. Voor de rest wel redelijk uitgebreid.
Maar zeker geen 20 euro waard.

Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel hyllit, is een prima hotel midden in de stad. Het is een schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel.

Wat met name het grote voordeel aan het Hyllit is, is de locatie. Je wandelt direct de winkelstraat in en ook het centraal station is om de hoek. Ook het stadspark en de dierentuin zijn op wandelafstand net als de oude stadskern.

Het ontbijt is aan de dure kant en niet echt bijzonder. Wij raden aan om in de stad te ontbijten, prijs/kwaliteit is dan beter.