Herwig d
Brugge, België

verzorgd hotel goed bereikbaar per trein

Beoordeling van Hotel Hyllit
4,0 van 5 bollen22 mrt 2019 beoordeeld
mooi hotel, op wandelafstand van het centraal station. goed gelegen dicht bij de Zoo en de winkelstraten (de Meir) ruime kamer. de receptie is op het eerste verdiep, te bereiken met de lift. er is in het hotel ook wellness: zwembad, sauna en Turks stoombad. de sauna was prima, het stoombad moesten we nog zelf aansteken ... jammer.
Vriendelijk personeel, nette kamer, gratis wifi in hotel en lekker ontbijt. in het hotel kan wel een betere bewegwijzering naar welness of restaurant ...
Datum van verblijf: april 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
NH Collection
2.2 km van Hotel Hyllit
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2019

Dit hotel is prima gelegen, vlakbij het Centraal Station van Antwerpen. De kamers zijn prima, goede bedden. In het hotel bevindt zich een mooi zwembad, een sauna en diverse fitnessapparaten. Het ontbijt hebben wij niet genomen, omdat wij dit te duur vonden (€ 20 per persoon).

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

2 overnachtingen met ontbijt en lunch. beide in buffetvorm en zeer uitgebreid. kamers zijn netjes en alles wat er in hoort te zitten, zit erin. vriendelijke medewerkers, hotel bar ook prima en tot 0100 geopend

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 oktober 2018

zeer gastvrij hotel, mooie kamers, hall en alle faciliteiten, wij genoten het meest van de luxueuze bar met een zeer vriendelijke en professionele bediening. een oase in deze drukke omgeving tussen de restaurants en het Diamantkwartier.

Kamertip: alles is goed
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Ja, een Hotel is vaak voor mij een must. Maar hier in antwerpen was het midden in het Centrum met super goed parkeren. Mooie kamer en goede prijs/kwaliteit. een absolute aanrader. Top met mooi Italiaans restaurant is het Hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, mooi en niets mis mee. Is makkelijk vanaf het CS bereikbaar te voet, maar 5 minuten lopen. Vriendelijk personeel en kamers zijn schoon en netjes. Zwembad is ook erg mooi, iets voor als je een weekendje weg blijft.

Datum van verblijf: januari 2018