Beoordeeld op 6 augustus 2018

Wij komen al jaren in dit hotel. Het is gelegen op een goede locatie dicht bij de rijksweg met een goede verbinding naar het centrum. Het personeel is gast en service gericht. Pal voor het hotel is een busverbinding naar het hartje centrum van Antwerpen.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2018

Beste Mr/Mevr,

Hartelijk dank voor het doorgeven van deze mooie review.
Door feedback zoals deze blijven we voor onze top gastentevredenheid gaan!
Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in het Crowne Plaza Antwerpen.

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Ivm het concert van Carlos Santana hadden we in het voorjaar dit hotel wederom geboekt. Voor een bevriend stel onlangs ook geboekt. Bij aankomst verzochten we om de kamers op dezelfde etage te hebben. De receptie opperde spontaan om de kamers naast elkaar te boeken en ging meteen aan de slag. Receptie: ++ spontaan, vriendelijk en meedenkend.
Barpersoneel: +/- lach eens wat meer en toon wat interesse in de klanten
Faciliteiten: ++ wellness en parkeergelegenheid. +/- vloerbedekking gang en kamer doet wat gedateerd aan.
Uitvalsbasis met tram of bus is goed, maar faciliteer in bijv OV-dagkaarten (binnenstad Antwerpen is ivm wegwerkzaamheden een ramp)
Ontbijt:++ zeer goed verzorgd
Restaurant: geen gebruik van gemaakt
Snack automaat: + goed verzorgd, verse broodjes en overige producten. Goede keus als je ‘s avonds na sluitingstijd van het restaurant nog trek hebt. Prijs marktconform.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Beste Mr/Mevr,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in het Crowne Plaza Antwerpen.
Dit wordt enorm gewaardeerd en gebruikt om onze gastentevredenheid te kunnen blijven verbeteren en zo te garanderen.
Ik ben blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heet gehad.
Ik hoop u bij een volgende gelegenheid weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk hotel, mooie kamers! Mooi en lekker restaurant . Ik stond in panne op de parking en de staf is mij meteen komen helpen. Ze waren super vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug!!!

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze feedback door te geven.
Fijn te horen dat wij u bij een vervelende situatie hebben kunnen assisteren en dit tot een possitieve ervaring hebben gemaakt.

Ik kijk er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Front Office Manager

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, schoon, netjes verzorgd. Kamer wat verouderd maar na klagen over een uit het plafond vallen van een lamp direct een upgrade naar een andere, luxere kamer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Mevrouw,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw feedback.
Ik ben blij te horen dat uw verblijf bij Crowne Plaza Antwerpen voor herhaling vatbaar is.

We kijken er naar uit u weer terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 2 mei 2018

Als we in Antwerpen overnachten kiezen we steeds voor dit hotel. Is over het algemeen een heel stuk goedkoper dan de stads-hotels en heeft een gratis parking voor de luxe-kamers. 's avonds nemen we dan een taxi voor €20. Als je met alles rekening houdt is dit een zeer goede oplossing.
Ontvangst/bediening is zoals steeds zeer aangenaam. Goede kamers, fitness, zwembad, alles wat je kan nodig hebben. Lekker en goed ontbijt.
Hier komen we zeker nog.

Kamertip: luxe-kamers
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Het doet me plezier te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf.

Ik hoop u snel weer te mogen ontvangen.