118 US$
125 US$
116 US$
BESPAAR 9 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams116 US$
Trip.com125 US$
Travelocity118 US$
Beoordeeld op 29 januari 2020

Mijn vriend en ik kwamen naar dit hotel met een Vivaboxbon. We konden nog niet inchecken maar mochten onze bagage wel achterlaten in een (afgesloten!) kamertje naast de receptie.

Het onthaal verliep vlot en zeer vriendelijk.

Eens we mochten inchecken kwamen we op de kamer en merkten we dat het wel koud was daar. De chauffage stond niet aan. Het zou wel aangenaam geweest zijn om, wanneer er gasten zijn in de winter, de chauffage op voorhand wat aan te zetten zodat ze in een warme kamer toekomen.

Er waren rozenblaadjes op het bed gelegd wat ik wel attent vond! Het bed was wel aan de kleine kant voor ons.

We hadden een heel propere kamer.
We zaten vermoedelijk aan de achterkant van het hotel want we hadden geen last van geluid/overlast van de mensen op straat.
We hadden wel wat geluid van een of andere generator dicht bij ons raam. Maar ik slaap met oordopjes en mijn vriend lag er ook niet wakker van.
De verduistering aan het raam was wel aangenaam en goed. Wel best, want buiten brandden er heel wat lichten wat we onder de verduistering wel wat konden merken.

Bij onze kaartjes van de kamer kregen we elk een bonnetje voor een gratis welkomdrankje in de bar. Die avond hebben we dat ook gedronken. De bar is wel aangenaam zitten, enkel wat aan de koude kant. Daardoor zijn we niet zo lang gebleven. De roséwijn vond ik persoonlijk niet zo mijn smaak, maar dat is subjectief.

Het ontbijt vond plaats ook waar we de avond ervoor onze drankjes hadden gedronken. Er is zeker genoeg aanbod bij het ontbijt. Heel lekker ook en we hebben zeker genoeg gegeten! Er is wat voor de zoetebekjes en ook voor de mensen die graag een gezond en vullend ontbijt hebben.
Zeker tevreden hierover!

Het uitchecken verliep vlot en ook hierna mochten we onze bagage nog even achterlaten in het afgesloten kamertje.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020

Hotel ligt op mooie locatie. Dames receptie zeer vriendelijk.
Schoonmaak kamer liet te wensen over. Vieze vlekken op behang achter het bed en op de buitenkant douchewand. Direct melding van gemaakt. Antwoord: deze vlekken zaten er al, maar het is te duur om fotobehang te vervangen... Op de grond en op bank lagen allemaal kruimels en de stofwolken stegen op, zodra je het bed open sloeg. Ook direct melding van gemaakt. Voor euro 180 pn mag je toch wel een uiterst schone kamer verwachten. Prijs kwaliteit verhouding ligt te ver uit elkaar. Helaas voor ons nooit meer.

Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, schoon en zeer gastvriendelijk. Tijdens de kerstmarkt een nachtje in dit hotel verbleven. Ontbijt is ook heerlijk en uitgebreid. Aanrader, je zit overal dichtbij en bij vertrek zeker even heerlijke chocolade meenemen uit de eigen chocolaterie!

Beoordeeld op 15 december 2019

Fijn hotel met een fantastische ligging in het centrum van Antwerpen.
Vriendelijk personeel, vlotte check in, fantastische kamer (deluxe kathedral room) en een heerlijk uitgebreid ontbijt.
We komen zeker nog eens terug hier!

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijk was met bon van wonderbox en dit stond hen duidelijk niet aan, iedereen kreeg een welkomst drankje en met wonderbox kregen we dit niet. Omdat dit met bon was kregen we ook een te klein zolder kamertje, zeker niet zoals op de foto's! Zeer onvriendelijke bazin! Ga er zeker nooit!!

Datum van verblijf: oktober 2019