23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel, kort bij alles wat je wil als je op citytrip bent: de Meir, de Groenplaats, musea,...
Het interieur is een echte onverwachte parel, de bar is retro en de kamers zijn heel mooi ingericht. De afwerking zou iets meer mogen zijn maar op de netheid is niets aan te merken en dit vinden we veel belangrijker.
Over de beoordeling die hier recent werd gegeven over de eigenaresse heb ik mijn twijfels, na het inchecken werden we uitgenodigd voor een welkomstdrankje en hebben we een babbel met haar gehad. Ze kwam sympathiek over dus wij hadden zeker niet te klagen.
Het staat alvast genoteerd voor een volgend bezoekje aan Antwerpen: Sowieso opnieuw overnachting hier!!
Aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Y7390UAjulied, Public Relations Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2018

Beste Klimopkop,

Bedankt voor uw uiterst positieve feedback. Wat geweldig om te lezen dat u uw verblijf bij Hotel O Kathedral als een ware belevenis omschrijft. Ons team stopt erg veel moeite in de gastvrijheid en de gezelligheid en netheid van de kamers, dus het doet ons plezier dat dit niet onopgemerkt voorbijgaat. Zoals u zegt, worden we qua locatie zeker geholpen door de prachtige stad Antwerpen. Super dat u aangeeft terug te willen keren bij uw volgende bezoek aan onze stad. Ook dan zullen we voor u klaarstaan om u opnieuw in de watten te leggen.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een perfecte plek, wat een super vriendelijk personeel. Mooie kamers. Geweldig ontbijt, heerlijk vegetarische salades, vers fruit etc. Uitzicht op de mooiste cathedrale van Europa. Heel fijn! De bar is klein maar gezellig.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Y7390UAjulied, Public Relations Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Beste Mascha,

Het was een oprecht plezier u te mogen ontvangen in Hotel O Kathedral. Ik wil u dan ook graag bedanken voor de tijd die u nam om deze review te schrijven.

We vinden het super dat u van het ontbijt genoten heeft, we doen ons best om elke dag verse en huisgemaakte producten op het buffet te plaatsen.

Ik hoop u bij uw volgend verblijf in Antwerpen terug in Hotel O Kathedral te mogen ontmoeten.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn fantastisch. Onze kamer had een direct uitzicht op de kathedraal wat het verblijf nog bijzonderder maakte. Ons bad was niet geheel schoon en toen wij dit melde werd dit direct op gelost en kregen we twee twixen als sorry. Daar maak je mij blij mee :) de gang is wel gehorig, als er dronken andere gasten zijn die herrie maken wordt je hier behoorlijk wakker van. Verder tophotel!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Y7390UAjulied, Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Beste Allard,

Van harte bedankt voor uw eerlijke feedback. We vinden het erg belangrijk om de mening van onze gasten te horen en appreciëren het dat u hiervoor de tijd neemt. Het maakt mij zeer blij dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel en het personeel dat zich elke dag inspant om een goede service te garanderen. Ik zal dan ook zeker uw compliment over onze medewerkers doorgeven.
Vriendelijke groeten van ons team

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken waar het was. Ontvangst vriendelijk. We waren er al rond 11 en moesten heel even wachten op onze kamers. Dus een kopje koffie met heerlijk gebak bij de ‘buren’ genuttigd.
Mooie kamers. We waren er op een dinsdag en het lawaai S nachts viel mee. Er liggen oordopjes bij het bed. Kan me voorstellen dat je die wel in het weekend nodig hebt.
Ontbijt kost € 14,50. Het is erg divers met heerlijke zelfgemaakte granola’s en muesli. Vers fruit. Croissantjes, afgebakken broodjes, brood, pannenkoekjes en allerlei soorten gebak en zoete broodjes. Diverse soorten kaas, vleeswaren, jam etc etc. Waar voor je geld.
Het ligt echt midden in de stad. De taxi komt je voor de deur ophalen. Auto in een parkeergarage gezet. Is wel prijzig (€21,00).

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Y7390UAjulied, Manager van Hotel O Kathedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2017

Beste Suus,

Wat ontzettend leuk te lezen dat u heeft genoten. Ik heb uw complimenten overgebracht aan mijn team. Ze staan elke dag klaar voor onze gasten en daarom is dit schrijven een extra bijzonder compliment voor ze. Heel graag tot snel bij Hotel O Kathedral

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo grof behandeld geweest. Klantenvriendelijkheid lijkt een onbekend begrip te zijn. Bij ontvangst had de dame duidelijk geen zin om nog klanten te ontvangen en was ronduit grof. Bij vertrek toch een glimlach (andere persoon) maar absoluut geen service. Ook zeer slechte akoestiek en de charme reeds vervaagd. Enkel goed bad. Ik zou dit "hotel" aan niemand aanraden door de uiterst onvriendelijke en onbeschofte mensen.

Verbleef: november 2017, reisde alleen

Beste JbDebo,

Alvast bedankt voor het kiezen van Hotel O Kathedral en voor het schrijven van deze review.
Het betreurt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf bij ons.
Graag hadden we wat meer info gehad wanneer u juist verbleven had en onder welke naam zo kunnen we uitzoeken wat er juist is mis gelopen.
We gaan uw feedback intern doornemen met ons management team.
Wij hopen u toch nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in de toekomst.