“Goede service en zeer lekker eten”
Beoordeling van Het Nieuwe Palinghuis

Het Nieuwe Palinghuis
Geclassificeerd als nr. 219 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De dagmenu genomen: paling in ‘ t groen - super!- tongfilets duglere - zeer goed - en een lekkere crème brulee of bosvruchten met een coullis.
Ruime wijnkeuze - we namen een Chardonais van Pesquie Ventoux.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019

12 juli 2019 beoordeeld

traditionele en zeer goede keuken, aangenaam kader, leuke bediening, proper, een blijvende toffe ervaring

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld

We emailden het restaurant met een verzoek om een tafel te reserveren. We krijgen een antwoord dat er geen tafel vrij is om dat uur. Twee dagen later krijgen we deze email:

"Wij danken u voor het niet opdagen. Wij vinden dit een verschrikkelijke mentaliteit. Bij deze staat u op de lijst van de no-shows."

Blijkbaar is er bij hun iets misgelopen, maar wij blijven nu ook weg hoor.

Datum van bezoek: mei 2019
2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De suggesties werden afgeraffeld door de gehaaste gastvrouw, die nogal luid moest praten wegens het vele lawaai in het overvolle restaurant.
De hopscheuten met een eitje en handgepelde garnalen waren lekker, maar het is uiteindelijk slechts een erg eenvoudig gerechtje.
De gebakken paling als hoofdgerecht was een kleine portie van een 7-tal stukjes, gewoon in de pan gebakken en zonder omhaal op een bord gegooid met een kwak tartaarsaus. Mijn vrouw bakt lekkerder paling thuis.
De wijn was lekker, maar erg duur.
Toen we , enigszins schor van het roepen om toch enigszins een conversatie te kunnen voeren, weer buiten kwamen, overheerste de gedachte “was het dit maar ?“ .

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische keuken! Eric doet dit schitterend en Gonda is de perfecte gastvrouw. Creatieve visgerechten met een persoonlijke toets van de chef ! Jos en Moniek Van Beek

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Het Nieuwe Palinghuis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Het Nieuwe Palinghuis geweest? Deel je ervaringen!