Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Brussel Super Saver met tour langs bezienswaardigheden in Brussel en halfdaagse trip naar Antwerpen

Boek van tevoren

vanaf € 82,50
vanaf € 26,50
vanaf € 29,00
Beoordeeld op 28 oktober 2023 via mobiele applicatie

De expositie over Antwerpen aan de stroom vond ik wel de moeite maar andere verdiepingen/exposities waren voor mij minder boeiend.

Datum van activiteit: oktober 2023
Beoordeeld op 22 oktober 2023

op 22 oktober 2023 probeerde ik het MAS te bezoeken, bleek niet mogelijk. Openingsuren Panorama 9.30- 24 / 22 uur Muzeumzalen 10- 17 uur.
om 14:30 uur kwam ik aan, alles verduisterd, Na enkele minuten kwam er toch iemand met de melding de kassa is gesloten ( ben ook niet blind) de rede te laat, mijn ICOM kaart was voorgelegd. De baliemedewerker zij mij dat ik nog wel het dakterras kon doen, leek zeer veel bijval te hebben bij het verzamelde personeel. (waarschijnlijk antwerpse humor voor: je kan het dak op). Verduidelijkte dat ik echt maar kwam om een of twee stuks van de tentoonstelling. Werd nogal smalend over gedaan daar de museumzalen sloten om 16:45 uur. Wees hem op de openingsuren. Antwoord: op het internet staat het anders. Maar even het havenpaviljoen bezocht. Baliemedewerkers zeer gedienstig en behulpzaam, dag en nacht verschil met het zootje ongeregeld van het MAS, wat mij internationaal de slechtste, gewoonlijk zijn deze mensen zeer bekwaam, ontvangst ervaring tot hiertoe. Toezicht hierop zou wel passend zijn.

Datum van activiteit: oktober 2023
Beoordeeld op 18 september 2023

mooie tentoonstelling stad in oorlog
met authentieke restanten
grappig was ook een vouwpapier met varkens uit die periode
ook werden sommige politici goed belicht

Datum van activiteit: september 2023
Beoordeeld op 22 juli 2023 via mobiele applicatie

Het gratis uitzicht is de moeite, al weet je als toerist niet waarnaar je kijkt. Een bordje aan elke kant met uitleg bij wat herkenningspunten was leuk geweest.
De expo’s zelf vond ik aan de saaie kant. De blik achter de schermen was eigenlijk nog het interessantste, verder weinig beklijvend.
Ellendig lange weg met roltrappen ook.

Datum van activiteit: juli 2023
Beoordeeld op 8 juni 2023 via mobiele applicatie

Een museum als een ander daar is niks op aan te merken. Maar het is vooral de verzichten die het hem doen en de moeite maken.

Datum van activiteit: mei 2023