Anietepiet
Dongen, Nederland

Fantastisch!

Beoordeling van Yellow Submarine
5,0 van 5 bollen26 jan 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een heerlijke kamer met het grote bad. De gastvrijheid is top, de details super: gevulde koelkast, koffie en thee, verse bloemetjes, badzout, lotion, snoepjes op de kamer. Een superontbijt met de ene dag warme gekookte eitjes en de volgende ochtend scrabble eggs, voldoende verse broodjes/ croissants en diverse beleg heerlijk! Parkeergarage aan de overkant. Locatie op loopafstand van het Eilandje (5 min), de historische markt (10 min)& de meir voor de shoppers (15 min), fantastisch!
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
3.4 km van Yellow Submarine
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 10 juli 2020

Ideale locatie voor een nachtje in Antwerpen. Alles was dik in orde! Vriendelijke ontvangst, behulpzame gastvrouw, prachtige kamer en een lekker ontbijt. We kregen zelfs een flesje cava ;) Ook de gratis parkeerplaats vlakbij is mooi meegenomen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020

Vicky is een geweldige, behulpzame gastvrouw.
Alles is zeer netjes verzorgd.
De kamer zelf voelt aan als een hotelkamer: zeer proper, bloemen, fles cava ‘on the house’. Fantastisch!
Het bad is enorm groot. Dat er geen afscheiding is tussen badkamer en slaapkamer stoorde ons niet.
Er is weinig nachtlawaai en het bed zelf is zeer comfortabel. Geslapen als een roos.
De inbegrepen parkeerplaats is een heel leuke extra.
Een aanrader om je bezoek aan Antwerpen te voorzien van een leuke uitvalsbasis.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen door Vicky in haar mooie B&B. Alles was perfect, mooie, grote, schone kamer. Een mix van industrieel en strak, een geweldig groot bad en bedden die heerlijk lagen. Luxe handdoeken en badproducten. Diverse verrassende extra'tjes maken het helemaal af. En een heerlijk, gevarieerd ontbijt (ook op de kamer mogelijk).
Gratis parkeren in de parkeergarage vlakbij en we mochten de auto ook nog wat langer laten staan op de dag van vertrek.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 19 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie, op 5 min wandelen van Mas en oude stadscentrum. Ruime kamer, privé parking, leuke extra's op de kamer. Mooi ontbijtje verzorgd door super gastvrouw. Zelfs flesje cava cadeau gekregen... 😉

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 mei 2019

Wat een leuke plek en wat een super vriendelijke ontvangst! We wilden het MAS bezoeken en de Yellow Submarine ligt daar 5 minuten lopen vanaf, zo kwamen we er terecht. Dit is een perfekte uitvalsbasis voor Antwerpen; rustige plek in een hippe buurt, heerlijk bed, en natuurlijk dobberen in het enorme bad. Ook nog genoten van een heerlijk ontbijt op de kamer! Wij komen terug!

Datum van verblijf: mei 2019