Kitty d
Westkapelle, Nederland

Super goed verzorgde B&B

Beoordeling van Yellow Submarine
5,0 van 5 bollen5 jan 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
We werden hartelijk ontvangen door Vicky in haar mooie B&B. Alles was perfect, mooie, grote, schone kamer. Een mix van industrieel en strak, een geweldig groot bad en bedden die heerlijk lagen. Luxe handdoeken en badproducten. Diverse verrassende extra'tjes maken het helemaal af. En een heerlijk, gevarieerd ontbijt (ook op de kamer mogelijk).
Gratis parkeren in de parkeergarage vlakbij en we mochten de auto ook nog wat langer laten staan op de dag van vertrek.
Wij komen hier zeker terug!
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Mercure
  • B&B Hotels
1.0 km van Yellow Submarine
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
  • Agoda.com
3.4 km van Yellow Submarine
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 19 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie, op 5 min wandelen van Mas en oude stadscentrum. Ruime kamer, privé parking, leuke extra's op de kamer. Mooi ontbijtje verzorgd door super gastvrouw. Zelfs flesje cava cadeau gekregen... 😉

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 mei 2019

Wat een leuke plek en wat een super vriendelijke ontvangst! We wilden het MAS bezoeken en de Yellow Submarine ligt daar 5 minuten lopen vanaf, zo kwamen we er terecht. Dit is een perfekte uitvalsbasis voor Antwerpen; rustige plek in een hippe buurt, heerlijk bed, en natuurlijk dobberen in het enorme bad. Ook nog genoten van een heerlijk ontbijt op de kamer! Wij komen terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Antwerpen staat bij ons vooral gekend vanwege de Meir. Onze eerste keuze was om te overnachten in de buurt van het station, tot we deze B&B aangeraden kregen. En of het een aanrader is! Dicht bij het MAS, rustige buurt en op wandelafstand van het oude (rustige) stadsgedeelte. mooie ruime en rustige kamers. Kleine minpuntje is het toilet. Dat is niet afgesloten en soms vervelend. Maar verder is deze B&B zeker een bezoekje waard!!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Zeer vriendelijke en behulpzame Vicky. B&B ziet er erg leuk uit en ligt uitstekend. Heerlijk ontbijt en er is een parking aanwezig. Koffie op de kamer en een lekker flesje bubbels namens het huis. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als je combinatie zoekt van rust ,urban city life,zalig bad,lekker ontbijt en warm ontvangst dan zit je hier goed. Fijne B&B op ht falconplein waar de doorsteek is van de oude stad richting het MAS. Welke kant je ook uitgaat je komt in een mooi stukje Antwerpen.
De grootste surplus is Vicky die je meteen thuis laten voelen in haar stad. In B&B Yellow submarine duik ik graag onder

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen