DelhiDutchie
Dordrecht, Nederland

Heerlijk verblijf

Beoordeling van Yellow Submarine
5,0 van 5 bollen30 mei 2019 beoordeeld
Wat een leuke plek en wat een super vriendelijke ontvangst! We wilden het MAS bezoeken en de Yellow Submarine ligt daar 5 minuten lopen vanaf, zo kwamen we er terecht. Dit is een perfekte uitvalsbasis voor Antwerpen; rustige plek in een hippe buurt, heerlijk bed, en natuurlijk dobberen in het enorme bad. Ook nog genoten van een heerlijk ontbijt op de kamer! Wij komen terug!
Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boek nu met Marriott Bonvoy
Roomservice
  • B&B Hotels
1.0 km van Yellow Submarine
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Antwerpen staat bij ons vooral gekend vanwege de Meir. Onze eerste keuze was om te overnachten in de buurt van het station, tot we deze B&B aangeraden kregen. En of het een aanrader is! Dicht bij het MAS, rustige buurt en op wandelafstand van het oude (rustige) stadsgedeelte. mooie ruime en rustige kamers. Kleine minpuntje is het toilet. Dat is niet afgesloten en soms vervelend. Maar verder is deze B&B zeker een bezoekje waard!!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Zeer vriendelijke en behulpzame Vicky. B&B ziet er erg leuk uit en ligt uitstekend. Heerlijk ontbijt en er is een parking aanwezig. Koffie op de kamer en een lekker flesje bubbels namens het huis. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als je combinatie zoekt van rust ,urban city life,zalig bad,lekker ontbijt en warm ontvangst dan zit je hier goed. Fijne B&B op ht falconplein waar de doorsteek is van de oude stad richting het MAS. Welke kant je ook uitgaat je komt in een mooi stukje Antwerpen.
De grootste surplus is Vicky die je meteen thuis laten voelen in haar stad. In B&B Yellow submarine duik ik graag onder

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Een prachtige b&b op een toplocatie. Zeer vriendelijke gastvrouw waarvan we onze Vespa’s gewoon de volledige volgende dag mochten laten staan in een afgesloten parkeergarage. Groot goed bed , groot bad en een lekker ontbijt. Meer moet dit niet zijn.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Een mooie kamer, fantastische ligging, een zalig ontbijt en goede badkamerproducten. En dan ook nog een vriendelijke gastvrouw die alle topplekjes van de stad kent. Ideale uitvalsbasis voor een geslaagde citytrip

Datum van verblijf: januari 2018