“Zakelijk diner”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag avond op zoek naar een restaurant dat 'Belgische' gerechten serveert, op vraag van een collega uit Sri Lanka, komen we uit in dit pittoreske keldertje. Er straalt rust uit in deze gelegenheid begeleid door knetterend haardvuur. Op het eerste gezicht ziet de kaart er goed uit. Ruime keuze aan voorgerechten. Dit kan niet gezegd worden van de hoofdgerechten. Toch is er eentje dat er voor mij uitspringt. Ik wacht even af wat mijn tafelgenoten kiezen. Voor mij als voorgerecht 'Escargos de Bourgogne'. Mijn man neemt 'Coquilles Saint Jacques' en onze genodigde kiest de 'Mergues'. Als hoofdgerecht kiezen mijn man en ik voor de 'Stroganoff' en onze gast voor lamszadel. We waren het allen eens dat de gerechten verzorgt waren. Gelukkig was de aardappel in de schil, in tegenstelling van wat ik verwachte, bijzonder lekker. De wijnen die we dronken waren niet echt speciaal. Globaal gezien was het geheel gewoon goed alsook de bediening, verzorgd en vriendelijk. Toch stelde ik achteraf vast dat het redelijk prijzig was voor hetgeen we gegeten hadden.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al zo dikwijls voorbij gelopen, en nu toch een keer afgedaald naar deze eeuwenoude kelder.

Sint-Jacobs vruchten, escargot en merguez als voorgerecht. Alles een keer geproefd. Smaken zaten goed, maar vond de portie wel wat aan de kleine kant gezien de prijs.

Stroganoff en lamszadel als hoofdgerecht. Ook nu weer: lekker, maar miste wat kruiding en kleine portie voor wat je betaald. Vooral het gebrek aan groenten vond ik jammer. De gepofte aardappel was wel subliem.

Bediening was in orde. De wijn was OK.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijf maar lekker boven. Waag je leven niet op de steile trap Richting teleurstelljng. Dit restaurant hanteert meer voor- dan hoofdgerechten. De vegetarier en viseter komen er bekaaid af. De gepofte aardappel is aangebrand, de desserts een deceptie: 3 kleine bolletjes sorbetijs voor € 8,50. Het gegeven is leuk: een grote gril waarachter de kok staat te koken. Helaas wel met zijn rug naar de bezoeker toe. Maar misschien is dat ook wel zijn beste kant.

5 februari 2017 beoordeeld

Lamsvlees is hun specialiteit, maar nu was het vlees smaakloos en vrij taai en niet meer rosé. Veel te duur voor wat je krijgt. Spijtig, want de locatie is uniek. De open haard is gezellig.

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandagavond, huisje vol. Heel vriendelijk onthaal. Beperkte kaart met klassiekers voor op de grill. Ja, het is lekker, maar zonder meer. Flauwe huiswijn, schapekotelletjes in kleine portie ( 4 stuksjes ), enkele bladjes sla op je bord. 72 € is heel duur voor dit eenvoudig verhaal... er zijn betere restaurants in de omgeving!

Reizigers die Estro Armonico bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Estro Armonico geweest? Deel je ervaringen!