4 mei 2018 beoordeeld

De situering van het hotel is tegenover het station: als je rust zoekt is dat niet de meest ideale plek. Op vrijdag hadden we niet alleen last van het gelal van mensen buiten, maar ook van hetzelfde geluid van een aantal jonge gasten op de gangen en de onvermijdelijke reacties van anderen die daar net als wij niet zo van houden.
De andere kant is dat het wel dicht bij het centrum is en dat heeft ook zijn voordelen.
De kamer was schoon en zag er uit alsof die vrij recent is gerenoveerd. wij vonden de bedden niet bijzonder goed.
Het personeel bij de receptie was overdag heel vriendelijk, 's avonds correct. Een absolute ramp was de wifiontvangst, trots aangekondigd als gratis, maar zeer onstabiel en zwak.
Het ontbijt was voldoende, maar niet erg gevarieerd met een beperkt aanbod "warm" (alleen roerei en op een dag ook "bacon"). Bovendien was de plaats van het buffet wat onhandig gesitueerd (waardoor het personeel bij het aanvullen erg ver moest lopen en de gezichten niet even vrolijk waren)

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
20 april 2018 beoordeeld

Stedentrip Antwerpen, Century hotel prima. Bedden prima, ontbijt prima,douche en wasgelegenheid prima. We hebben genoten. Wat verwacht je, ,,,,prima voor deze prijs. Tegen het centrum aan, vriendelijke bediening

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lokatie perfect. Prijs/kwaliteit goed. Bedden: slecht.
Kamer was redelijk schoon. Ongezellig. Gordijnen sloten niet. Totaal geen sfeer. Echt alleen om te slapen. Erg warm. Badkamer: voldoende. Personeel vriendelijk. ...........................

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt pal tegenover het station Antwerpen centraal. Je hebt geen last van de treinen, maar snachts wel veel overlast van jongeren buiten. Vraag om een kamer die niet aan de kant van het station ligt. Als je met de auto komt kun je parkeren in parkeergarage Astridplein. Het hotel werkt samen met deze parkeer garagen, je krijgt 25% korting (16 euro per dag). Kamer is klein maar de bedden liggen prima. Wel laag dus voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader. Al met al een matig hotel op een perfecte ligging.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een kamer met een mini twee persoons bed. Deze meteen omgewisseld naar een kamer met 2 aparte bedden. Bloed heet op de kamer. Gelukkig kon ons raam open. Douche zeer primitief. Je moet de douchekop vasthouden als je wilt douche. Bedden heel erg zacht. En je moet niet rond gaan kijken. Overal stof en viezigheid. Werd wakker vol jeuk en verstopte neus van het stof. 1 keer en NOOIT weer bah bah. Wat een ranzig hotel!!!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden