ibis
Vio.com
Beoordeeld op 27 februari 2023

De voorbije 5 nachten heb ik mogen overnachten in het hotel. Centraal gelegen juist achter de Meir en kortbij het Centraal Station, winkel- en uitgaansgebied, tram/bus en de ring. Vriendelijk personeel, voor 25€ kon ik vroeger inchecken en later uitchecken wat ik ook gedaan heb (en zeer fijn vond). Kleine maar toffe kamer, meer dan uitstekend voor deze prijs. Verwacht geen 5 sterren kamer maar daar heb ik ook ni voor betaald. Als de prijs meezit zou ik zeker opnieuw komen.

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2023

Beste gast,

We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen.

Fijn om te lezen dat u tevreden was over uw verblijf, mede dankzij onze centrale ligging nabij het openbaar vervoer en de winkelstraat. Het doet ons ook plezier dat onze kamers u konden bekoren, ondanks dat de ruimte niet zo groot is.
Ten slotte vinden we het tof dat onze scherpe prijzen u zijn opgevallen. Dat is altijd een meerwaarde, denken we dan!

Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Beoordeeld op 15 juli 2022

Vanwege het altijd warme welkom, weer gekozen voor Antwerpen centrum.
Het is er altijd een soort van thuiskomen.
Deze keer weer de gezelligheid mee mogen maken van Dimi en Arnt.
Volgende keer graag weer.
Medewerkers zijn stuk voor stuk toppers.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2022

Beste Fred,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score.

Het doet ons plezier dat we weer hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd verblijf. Wat fijn dat u helemaal tevreden was met onze gunstige ligging en de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is goed. Kamer is aan de kleine kant maar schoon en goed onderhouden met voldoende faciliteiten zoals een airco. Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Voor het hotel is een parkeergarage waar je een dagticket voor €20,- kan aanschaffen.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2022

Beste Wessel,

Bedankt voor uw beoordeling.

We lezen met plezier dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en dat u hierbij tevreden was met de netheid van uw kamer.

We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 27 april 2022

Kamer niet zo heel groot, maar wel netjes, schoon, goed verzorgd en uitstekende bedden. En goede locatie t.o.v. treinsstation. Aan het plein waar op zaterdag ook nog de markt is, dus prima en gezellig.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de ligging, het comfort van onze matrassen en onze schone kamers. We zullen uw complimenten delen met het team.

Beoordeeld op 30 maart 2022

Dit Ibis hotel ligt echt perfect voor een weekend Antwerpen. Goed te bereiken en een parking tegenover het hotel. In no time ben je in het oude centrum. Uitstekende vriendelijke ontvangst en de kamers waren direct beschikbaar. Maar het hotel is toch wel gedateerd ! Kamer 332 kregen we. Een misser. Vanwege een ronkende afzuiger vroegen we om een andere kamer dit werd 305 wat gelukkig een stille kamer was. De kamers zijn klein. Het bed past er redelijk in voor het overige is de ruimte beperkt. Eigenlijk is de badkamer niet meer van deze tijd. Douche is goed. Wasbak had een lekkende kraan die namen we voor lief. Het toilet, dramatisch. Wel volledig schoon maar je kon slechts "overdwars" zittend je keutel kwijt. Voor mensen met enige lengte moet dit helemaal problematisch zijn. De lift werkte perfect. Het ontbijt, uitstekend, niets op aan te merken. Gezien de goede ligging (naast de Vogeltjesmarkt op zondag !), en de vriendelijkheid van het personeel komen we toch tot een goede beoordeling. Prijs / kwaliteit verhouding is voor dit ***hotel precies goed. Niet meer en niet minder.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf over het algemeen aan uw wensen voldeed. We zijn ook erg blij dat u tevreden bent over de netheid van onze kamers en ons heerlijke ontbijt. Bedankt om onze gunstige prijs-kwaliteitverhouding in de verf te zetten! Het spijt ons echter dat u de kamer wat aan de kleine kant vond, desalniettemin hopen we dat u heeft genoten van uw verdere verblijf.
Ons team dankt u voor het compliment!