ibis
Vio.com
Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is goed. Kamer is aan de kleine kant maar schoon en goed onderhouden met voldoende faciliteiten zoals een airco. Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Voor het hotel is een parkeergarage waar je een dagticket voor €20,- kan aanschaffen.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2022

Beste Wessel,

Bedankt voor uw beoordeling.

We lezen met plezier dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en dat u hierbij tevreden was met de netheid van uw kamer.

We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 27 april 2022

Kamer niet zo heel groot, maar wel netjes, schoon, goed verzorgd en uitstekende bedden. En goede locatie t.o.v. treinsstation. Aan het plein waar op zaterdag ook nog de markt is, dus prima en gezellig.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de ligging, het comfort van onze matrassen en onze schone kamers. We zullen uw complimenten delen met het team.

Beoordeeld op 30 maart 2022

Dit Ibis hotel ligt echt perfect voor een weekend Antwerpen. Goed te bereiken en een parking tegenover het hotel. In no time ben je in het oude centrum. Uitstekende vriendelijke ontvangst en de kamers waren direct beschikbaar. Maar het hotel is toch wel gedateerd ! Kamer 332 kregen we. Een misser. Vanwege een ronkende afzuiger vroegen we om een andere kamer dit werd 305 wat gelukkig een stille kamer was. De kamers zijn klein. Het bed past er redelijk in voor het overige is de ruimte beperkt. Eigenlijk is de badkamer niet meer van deze tijd. Douche is goed. Wasbak had een lekkende kraan die namen we voor lief. Het toilet, dramatisch. Wel volledig schoon maar je kon slechts "overdwars" zittend je keutel kwijt. Voor mensen met enige lengte moet dit helemaal problematisch zijn. De lift werkte perfect. Het ontbijt, uitstekend, niets op aan te merken. Gezien de goede ligging (naast de Vogeltjesmarkt op zondag !), en de vriendelijkheid van het personeel komen we toch tot een goede beoordeling. Prijs / kwaliteit verhouding is voor dit ***hotel precies goed. Niet meer en niet minder.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf over het algemeen aan uw wensen voldeed. We zijn ook erg blij dat u tevreden bent over de netheid van onze kamers en ons heerlijke ontbijt. Bedankt om onze gunstige prijs-kwaliteitverhouding in de verf te zetten! Het spijt ons echter dat u de kamer wat aan de kleine kant vond, desalniettemin hopen we dat u heeft genoten van uw verdere verblijf.
Ons team dankt u voor het compliment!

Beoordeeld op 16 december 2021

Goed gelegen hotel dicht bij het centrum. Kamers iets te klein maar heel proper voldoende om enkel te slapen. Ombijt heel uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. Ontvangst heel goed ontvangen
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze centrale ligging hiertoe heeft kunnen bijdragen. Wel jammer dat de kamer voor u wat aan de kleine kant was maar hopelijk heeft het comfortabele bed dat goed kunnen maken en heeft u van een goede nachtrust genoten. Het verheugt ons dat de hygiëne aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was met onze check-in en check-out procedures.
Bedankt voor het compliment naar ons team toe. Zij zullen dit waarderen!

Hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 2 november 2021 via mobiele applicatie

De locatie van het ibis centrum is de grootste troef. Aan het schouwburg plein! Het ontbijt is prima maar saai. De kamers zijn klein en ook saai. Voor zakenreizen is het prima. Voor gezelligheid of romantiek moet je hier niet zijn! Het personeel is vriendelijk

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Beste gast,

Bedankt om even een review achter te laten.

Fijn dat we u met onze gunstige ligging van dienst konden zijn. Jammer dat u niet geheel tevreden was met het ontbijt. Doorgaans krijgen we hier juist veel complimenten over, dus we horen graag wat u er minder aan vond.

Ons team dankt u voor het compliment.

Hartelijke groet,