ibis
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 december 2021

Goed gelegen hotel dicht bij het centrum. Kamers iets te klein maar heel proper voldoende om enkel te slapen. Ombijt heel uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. Ontvangst heel goed ontvangen
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze centrale ligging hiertoe heeft kunnen bijdragen. Wel jammer dat de kamer voor u wat aan de kleine kant was maar hopelijk heeft het comfortabele bed dat goed kunnen maken en heeft u van een goede nachtrust genoten. Het verheugt ons dat de hygiëne aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was met onze check-in en check-out procedures.
Bedankt voor het compliment naar ons team toe. Zij zullen dit waarderen!

Hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 2 november 2021 via mobiele applicatie

De locatie van het ibis centrum is de grootste troef. Aan het schouwburg plein! Het ontbijt is prima maar saai. De kamers zijn klein en ook saai. Voor zakenreizen is het prima. Voor gezelligheid of romantiek moet je hier niet zijn! Het personeel is vriendelijk

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Beste gast,

Bedankt om even een review achter te laten.

Fijn dat we u met onze gunstige ligging van dienst konden zijn. Jammer dat u niet geheel tevreden was met het ontbijt. Doorgaans krijgen we hier juist veel complimenten over, dus we horen graag wat u er minder aan vond.

Ons team dankt u voor het compliment.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 22 september 2021

Geweldige centrale ligging in een van de mooiste stukjes van Antwerpen centrum.heel klein stukje lopen naar de meir de bekende winkelstraat en ook de grote markt en de groeiplaats binnen enkele minuten te voet te bereiken

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Prettig te lezen dat uw verblijf zo uitstekend naar wens was en dat u blij was met onze centrale ligging.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 september 2021

Het verblijf in Hotel Ibis centrum is heel goed verlopen. Personeel heel vriendelijk, sevirvice was uitstekend. Het enige min punt was de kamer, die was klein , maar ja voor die prijs kan men gen danszaal verwachten ! Het ontbijt was oké , we zullen zeker nog terug komen. De ligging is uitstekend.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

Beste Linda,

Bedankt voor de mooie score waarmee je ons beoordeeld hebt.

Het doet ons plezier dat wij als team hebben kunnen bijdragen tot een aangenaam verblijf, net als ons smaakvolle ontbijt. Jammer dat de kamers voor u te klein waren, we zijn blij dat alles verder echter naar wens was.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en we kijken er naar uit om dit snel weer te mogen doen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Ik heb samen met een goede vriendin bij jullie gelogeerd. 1 nachtje vrouwen avond, zonder mannen en kids. Wij hebben genoten! De locatie is ideaal! Verder alles netjes, goede bedden en supervriendelijk personeel! Echt een aanrader, ook gezien de prijs, daar kan je niet voor sukkelen!
Groetjes vn ons, Fem en Sophie

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste Fem en Sophie,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was, van het comfortabele bed tot de nette kamers.

Namens het team bedankt voor het compliment.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, met of zonder de mannen ;-).

Hartelijke groet,