Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com77 US$
Beoordeeld op 26 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal vlak achter een grote winkelstraat. Kamer was schoon en had alle voorzieningen die nodig waren, bedden waren heerlijk! Dr badkamer is net zoals de kamer bescheiden van formaat maar functioneert prima. Het ontbijt had een ruime keuze en werd goed bijgevuld. De eerste nacht hadden we wat overlast van hangjongeren op het plein tegenover het hotel. De volgende dag oordoppen gevraagd bij de receptie en er werd direct aangeboden te wisselen naar een rustigere kamer, top personeel! Hotel is een aanrader voor kort verblijf in Antwerpen

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 10 januari 2020

Goed ontbijt . Goede ligging ( kort bij station/theater Elckerlyc /stadsschouwburg en ook dicht bij de winkelstraten . Vriendelijk personeel . Prijs/kwaliteit zeker oke . Ontbijt in de week wel maar tot 10u en zou ook beter tot 11u zijn zoals in de weekends

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 januari 2020

en zeker als de eerste zondag van de maand de meeste winkels open zijn.
wl er rekening met houden dat er stakingen van het openbaar Vervoer kunnen zijn zoals wij hadden.En dan wordt het verplaatsen zeer moeilijk want alle taxi zijn bezet

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 januari 2020

Uitstekend gelegen hotel in centrum Antwerpen,ook op loopafstand van Antwerpen Centraal. Alleen jammer van de/het krappe badkamer/sanitair. Je kan er maar met een persoon tegelijk in terecht! Hier moet men echt wat aan doen

Datum van verblijf: januari 2020