Beoordeeld op 28 januari 2019

ik vond de kamer en de badkamer nogal klein maar voor een nacht was dit zeker ruim voldoende. het ontbijt was zeker de moeite waard ruime keuze en rustige ruimte om van het ontbijt te genieten. een aanrader.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 januari 2019

Topmatras en heerlijk ontbijtbuffet ! Maar voor de verleende dienst is het te duur. Veel te kleine badkamer/toilet (vooral voor iemand van een 190cm).kamer is al bij al Spartaans! Tussen 55 en 60 € was een correcte prijs geweest.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 januari 2019

Ibis Antwerpen centrum is ideaal gelegen om Antwerpen te ontdekken.Vriendelijk en professioneel personeel.De kamers zijn voor ons ruim genoeg. De badkamer is wat krap maar dit is niet onoverkomelijk.Zeer lekker ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 17 januari 2019

ibis antwerpen centrum is ideaal gelegen om antwerpen te verkennen.
Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede bedden. De badkamer is wss voor sommigen wat krap.De rustige kamers liggen aan de achterkant. Zeer lekker ontbijtbuffet.
Dit hotel is voor ons al enkele jaren de ideale uitvalbasis voor Antwerpen.

Beoordeeld op 14 januari 2019

Standaard kamer voor een lage prijs.
Helaas sliepen wij aan de zijde van de markt die al vroeg in de ochtend opgebouwd werd.
'S Nachts liepen er veel rumoerige gasten op de gang, de tv ging midden in de nacht vanzelf aan en de douche was helaas koud.

Datum van verblijf: december 2018