Hellohoyan
Utrecht Province, Nederland

Prachtige hotel

4,0 van 5 bollen8 sep 2023 beoordeeld
Ik heb genoten van de service. Mooie locatie en vriendelijke personeel. De uitzicht is goed. Hygiene vind ik propper. Ik heb goed genoten van het hotel. Herhaling vatbaar. Dank u voor de fijne service.
Reistype: Bezocht alleen
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Reception Radisson, Other van Park Inn by Radisson Antwerp City Centre, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 7 okt 2023
Dear guest

Thank you very much for your review and kind feedback
We are extremely pleased to read that have enjoyed recent visit with us
Your comments are very much appreciated while we look very much forward to hosting you once again

Thank you and kind regards
The Radisson Blu team

• Vio.com
2.2 km van Park Inn by Radisson Antwerp City Centre
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2023

Prima locatie. Geen ontbijt beschikbaar in het hotel. Gehorige kamer met zeer veel geluidsoverlast van omliggende kamers en van buiten. Personeel geheel niet pro-actief/probleemoplossend. Prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk scheef. Geen aanrader.

Beoordeeld op 16 augustus 2023

rustige hotel maar s'nachts komt veel lawaai van buiten. goede personeel. ik kan niks zeggen over prijs. ik verblijf een dag. vriendelijke personeel. u kunt via online alles regelen. ze hebben veilege parkeer garage.

Beoordeeld op 7 augustus 2023

De sauna faciliteiten waren niet schoon, het rook onfris en er lagen overal gebruikte vieze handdoeken. De glazen deuren van de sauna waren erg vies en de vloer mag wel vaker schoongemaakt worden aangezien daar iedereen zweet...

Beoordeeld op 10 juli 2023

Jammer dat er in de kleedkamer geen kastjes waren die op slot konden om je persoonlijke spullen in op te bergen.
Het toilet op de kamer was niet proper. Ontbijt was goed, veel keuze maar wel rare eitjes van smaak en te gerookte zalm.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 19 juni 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, fijne schone kamers en gratis upgrade gekregen. Was een fijn verblijf! Lekker dichtbij het Centraal Station, niet eens 2 minuten loopafstand!
Het Centrum is 5 minuutjes lopen tot de winkelstraat en voor de gezellige pleintjes en cafés loop je 10/15 minuutjes vanaf het hotel.

Datum van verblijf: juni 2023