Beoordeeld op 6 januari 2019

Reeds twee maal gelogeerd in dit hotel. Stijlvolle, ruime, gerenoveerde kamers aan de voorkant van het hotel. Sfeervol, parket, kleine zithoek, voldoende kastruimte, Nespresso apparaat, moderne badkamer met dubbele was tablet, inloop douche en zalige bedden. Kleine, gezellige ontbijtruimte met een uitgebreid buffet waar alles aanwezig is voor een goede start van de dag. Vriendelijk onthaal aan de receptie. Goede ligging, Astrid plein, aan het Centraal Station, net naast de Elisabeth zaal (voor concerten/spektakels), de bekende Antwerpse zoo en op wandelafstand van de Meir. Uitstekende uitval basis voor een weekendje Antwerpen. Enkel jammer: de meeste TV kanalen werkten niet (slechts enkele internationale zenders) alsook de douche. De verlichting om te lezen moest hernieuwd worden: de kabel om gericht licht naar boek of magazine af te stellen was aan herstelling toe. Dit is een frustratie in de meeste hotels, geen deftige verlichting om te 's avonds in bed te lezen. Het is best om de venster te sluiten, ' s avonds is men zich bewust van het tramverkeer op het Astrid plein. Kan dit hotel zeker aanbevelen voor een kort verblijf.

Kamertip: Best aan de voorkant van het hotel (zicht Astridplein) : gerenoveerde en iets grotere kamers.
Datum van verblijf: januari 2019
Florian D, Front Office Manager van Park Inn by Radisson Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Beste Sabrina C,

Bedankt om opnieuw te kiezen voor Park Inn by Radisson Antwerpen en uw feedback te delen.

We zijn blij om te zien dat u ook tijdens dit verblijf een aangename tijd gehad heeft in Antwerpen. Het is door de ogen van onze gasten en hun feedback dat wij onze diensten en product steeds opnieuw kunnen verbeteren.

Hopelijk zien we u binnenkort opnieuw terug in Antwerpen voor een 3e bezoek.

Beoordeeld op 3 januari 2019

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Florian D, Front Office Manager van Park Inn by Radisson Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Beoordeeld op 29 december 2018

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Florian D, Front Office Manager van Park Inn by Radisson Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beoordeeld op 12 december 2018

Prima kamer, goede plek om vanuit te winkelen of om te gaan stappen, altijd genoeg te doen in Antwerpen. Vanuit hier lekker gaan eten en gaan stappen in een Iers café. In dit café live muziek en ook prima eten.

Datum van verblijf: september 2018
Florian D, Front Office Manager van Park Inn by Radisson Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Beste Directie O,

Bedankt om te kiezen voor Park Inn by Radisson Antwerpen en uw ervaringen met ons te delen.

Het doet ons plezier om te zien dat u een aangenaam verblijf gehad heeft bij ons in Antwerpen. Onze centrale locatie is inderdaad de ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Hopelijk zien we u in de toekomst opnieuw terug bij Park Inn by Radisson Antwerpen.

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst waren we “geupgrade” naar een superiour kamer met uitzicht op het plein. Bij binnenkomst viel meteen op dat er een stuk pvc op de vloer lag over de bestaande vloer, omdat het eronder kapot was. Er zaten op de vloer op sommige plekken veel krassen en er zaten gaten in het stucwerk. Verder leek het in eerste instantie wel ok, totdat we in bed lagen en zagen dat er een zwarte troep aan de rand van de kussensloop zat. Niet zo schoon dus. Op de matras zat ook een viese vlek maar gelukkig onder het beddengoed.

‘S morgens bij het douchen zag ik van dichtbij ook schimmel in de voegen. Al met al niet al te best, het leek goed in eerste instantie maar de volgende keer kies ik een ander hotel. Het moet wel schoon zijn vind ik.

Datum van verblijf: september 2018
Florian D, Front Office Manager van Park Inn by Radisson Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Beste Anthony B

Bedankt om te kiezen voor Park Inn by Radisson Antwerpen en uw feedback met ons te delen hier op TripAdvisor.

Het spijt ons om te vernemen dat uw verwachtingen met betrekking tot uw verblijf in Antwerpen niet volledig ingelost werden, waarvoor onze excuses. Wij zetten ons elke dag in om de hoge verwachtingen van al onze gasten in te lossen en trachten deze te overtreffen. Daarom nemen we uw feedback ook zeker en vast serieus, wij zullen dan ook deze informatie grondig intern bespreken.

Hopelijk geeft u ons hotel nog een 2e kans en zien we u binnekort opnieuw terug bij Park Inn by Radisson Antwerpen, zodoende u een fantastisch verblijf te bezorgen.