Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 113
TravelocityUS$ 105
eDreamsUS$ 113
Beoordeeld op 2 maart 2020

De kamers zijn ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook de bedden zijn fantastisch. Het welkom door het bijzonder vriendelijke personeel is zeer aangenaam. De lokatie is perfect, inclusief parkeergarage naast de deur.

Datum van verblijf: februari 2020
Alessandra De Praetere, Revenue Management van PREMIER SUITES Plus Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Beste Hubert,

Leuk te lezen dat u zo'n goed verblijf had bij ons! Het doet ons plezier te lezen dat u de faciliteiten in de kamers apprecieert en dat u genoten heeft van een goede nachtrust! Ik geef het compliment betreffende ons personeel zeker door.

Heel graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groeten,

Maya Adriaensens, General Manager

Beoordeeld op 16 februari 2020

Geweldig verblijf gehad, prachtige kamer, vriendelijk personeel en heel lekker geslapen. Helaas kort verbleven, maar het was enorm goed geregeld allemaal.

We kregen ook korting op de parkeergarage naast het hotel. Verder zit het goed gelegen, vlakbij het prachtige stationsgebouw en het centrum.

Beoordeeld op 15 februari 2020

Mijn vriendin en ik hebben hier een super valentijnsweekend beleeft. Super voordelige prijzen en super mooie kamers. Prijs-kwaliteit is top! De kamers zijn ook super proper en vriendelijk personeel. Station Antwerpen-Centraal op 5 minuten wandelen, wat kei handig is voor toeristen. Ook kan je in de bar lekker eten, de pizza smaakt er super vers! Premier Plus is voor ons een echte aanrader. Ik denk niet dat wij nog ergens anders overnachten wanneer we een weekendje Antwerpen plannen.

Beoordeeld op 4 februari 2020

Mooie kamer met een prima bed en ruime badkamer. Ook een gunstige ligging ten opzichte van het station en het centrum. Een paar minpuntjes: in de kamer ontbreekt een plafondlamp en van de fietsen die wij huurden (€ 13,50) deed de verlichting het niet. Heb dat bij terugkomst gemeld, maar ben hiervoor niet gecompenseerd, dat viel me een beetje tegen.
Al met al toch een ruime voldoende.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Maya Adriaensens, General Manager van PREMIER SUITES Plus Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste Paulus,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van onze comfortabele kamers en gunstige ligging. We noteren uw opmerkingen en zullen die nakijken. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak. Een volgende keer verwelkomen we u graag weer met plezier!

Maya Adriaensens, General Manager

Beoordeeld op 20 januari 2020

Alle voorzieningen die je wenst! Zalig (groot) bed. Zitje, keukentje met alles erop en eraan, (kast-)ruimte.
Badkamer zou tzt met een inloopdouche (ipv douche in bad) nóg mooier zijn, maar was prima nu. Inmiddels na 3 x vertrouwd adres en we komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: januari 2020