176 US$
148 US$
  • Restaurant
Van der Valk Hotel Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
107 US$
ibis
134 US$
  • Zwembad
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
142 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Eden Antwerp(Antwerpen)
120 US$
Travelocity
Zie aanbieding
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
175 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
183 US$
148 US$
Priceline
  • Roomservice
140 US$
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
1 januari 2018 beoordeeld

We betaalden 429,95 voor twee kamers (1 overnachting) tijdens oudejaarsavond. Veel te duur voor eenvoudige, gehorige kamers, verwarming enkel te bedienen via receptie, zeer matig ontbijt. WE zijn daarom de stad in getrokken voor een goede kop koffie. De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel klopt niet.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Antwerp City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Beste Arnoud, bedankt voor uw review.

Het betreurt ons te lezen dat uw bezoek niet naar wens was, en dat u last had van gehorigheid op de kamers.

De verwarming kan voor elke kamer afzonderlijk worden afgesteld. We vinden het ook jammer dat het ontbijt is tegengevallen. We bieden nochtans een ruim buffet aan met verschillende koude en warme opties. Wat betreft de prijs hanteren we marktconforme prijzen gezien de eindejaarsperiode.

We wensen u een prettige start van het nieuwe jaar toe en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen voor een betere ervaring.

24 december 2017 beoordeeld

Kamer is ruim. Jammer dat de airco geregeld wordt vanuit de lobby. Je kan zelf je temperatuur niet regelen. Zo moesten we 's avonds naar beneden om de airco te laten afzetten omdat die te luidruchtig was om de slaap te kunnen vatten!

Personeel regelde dit wel onmiddellijk! Pluim hiervoor!

Ziet er van buitenuit wat vuil uit maar de kamers zijn proper!

Kamertip: je hebt sowieso straatlawaai, je logeert in het centrum van Antwerpen..
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Antwerp City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Dag Thierry,

Leuk dat u de tijd nam om een uitgebreide beoordeling over ons te schrijven.

We zijn blij om te zien dat u tevreden was over uw verblijf in ons hotel in het bruisende centrum van Antwerpen.

Jammer dat u wat problemen had met het geluid van de airco. Die kan voor elke kamer afzonderlijk worden geregeld.

We zijn blij dat we u hiermee op korte termijn hebben kunnen helpen. Tot slot willen we u nog bedanken voor het compliment over de netheid van de kamer.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Met warme groet,

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een Bongo-bon die we van de kinderen hadden gekregen hier een nacht verbleven. Geweldige kamer, zalig ontbijt en zeer behulpzaam personeel. De ligging tov het centrum is zeer gunstig en parkeren doe je direct naast het hotel. Een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Antwerp City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Beste Henk,

Hartelijk bedankt voor uw lovende feedback.

Wat een mooie attentie van jullie kinderen! Wij zijn opgetogen te lezen dat u jullie verblijf in ons hotel op wandelafstand van het hartje van Antwerpen als 'super' omschrijft. Het volledige team bedankt u voor het prachtige complimentje over onze gastvrijheid. Wij besteden extra veel aandacht aan ons ontbijtbuffet, het doet ons dan ook deugd dat dit bij jullie in de smaak viel. Wat fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van onze nabijgelegen parkeerfaciliteiten. Hopelijk mogen we jullie opnieuw onder onze gasten rekenen.

Maya Adriaensens,
Hotel Manager

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven al een aantal keer in dit hotel en blijven terugkomen vanwege de mooie ruime kamers, de centrale ligging en de parkeergarage naast de deur. Dit keer hadden we echter wel veel last van het feit dat er wordt verbouwd. Hierdoor wordt je al vroeg wakker door bouwgeluiden en pratende mensen. Dit zal over een aantal weken/maanden natuurlijk over zijn maar voor nu is het wel heel hinderlijk.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, Manager van Antwerp City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Beste Merel, Wat fijn om te lezen dat het Antwerp City Hotel een plek is waar jullie graag naar terugkeren vanwege de mooie, ruime kamers en centrale ligging in hartje Antwerpen.
We vinden het daarom erg vervelend dat jullie wat last hadden van het geluid door onze renovatiewerken. Deze werken voeren we onder andere juist uit om onze kamers beter te isoleren tegen straatgeluiden. We doen ons best om overlast te beperken en het spijt ons dat dit niet geheel gelukt is.
We hopen jullie weer te zien na de verbouwing. Hartelijke groeten,

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer centraal gelegen hotel. Zowel station als alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand te bezoeken. Naast het hotel ligt parkeergarage Diamant waar je met een korting van €5 via het hotel 24 uur parkeert voor 12.00. Wij hadden kamer 206. Een ruime schone kamer met een naar verhouding kleine badkamer. Een heerlijke douche maar helaas wel in bad. Het ontbijt buffet wat zeer uitgebreid en werd goed aangevuld. Prijs / kwaliteit goed en absoluut een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Antwerp City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Beste Brigitte,
hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en het lekker ontbijtbuffet in ons hotel in centrum van Antwerpen. Fijn dat jullie ook de centrale ligging en de parkeergelegenheid in de verf zetten.
We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.