L_HBRS
Limburg, Nederland

Eenvoudig maar prima

Beoordeling van Novotel Antwerpen Hotel
4,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Met het gezin verbleven in dit eenvoudige hotel net buiten het centrum van Antwerpen. Het hotel ligt in de haven en beschikt over een grote gratis (niet beveiligde) parking. Inchecken ging vlot en de kamer was eenvoudig maar netjes. Ook onze hond was welkom. Personeel was vriendelijk. Prima hotel voor op doorreis.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2024
Beste gast,
Dank u voor uw feedback.

Het doet ons plezier te horen dat het inchecken vlot verliep en dat onze parkeergelegenheid aan uw verwachtingen voldeed.

Hoewel het hotel eenvoudig is, streven we ernaar om netheid en comfort te bieden, en we zijn blij dat dit werd opgemerkt. Uw opmerking over onze locatie in de havengebied begrijpen we, gezien onze nabijheid tot de haven en de industriele zone kan dit anders aanvoelen dan een stadscentrum locatie.

We waarderen het zeer dat uw hond welkom was en dat u onze medewerkers vriendelijk vond. Het is altijd ons doel om een gastvrije sfeer te creëren voor al onze gasten, inclusief onze viervoetige vrienden.

Hopelijk kiest u voor een volgende keer opnieuw om bij ons te verblijven.

Marc Martens, General Manager
7.6 km van Novotel Antwerpen Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 12 september 2023

Vandaag ben ik vanuit Nederland 3 uur gereden naar dit hotel. Gewoonlijk verblijf ik voor mijn zakentrips in België in het Van der Valk hotel, ongeveer 1 à 2 keer per maand. Door omstandigheden zat dit hotel vol en moest ik uitwijken. Gezien mijn eerdere ervaring met Novotel, dacht ik dat dit wel goed zou zitten.

Bij het inchecken wilden mijn vrouw en ik iets eten in het restaurant. Wat direct opviel, was dat het restaurant vrijwel uitsluitend door mannen werd bezocht ( van de ongeveer 50 man was er 1 vrouw aan het eten . Mijn vrouw voelde zich hier niet prettig bij en besloot daarom op de kamer te eten. We bestelden wat kleine hapjes zoals friet en bitterballen, maar tot onze verbazing kregen we te horen dat de keuken dit niet wilde bereiden. De manier waarop dit werd gecommuniceerd was kortaf en onvriendelijk.

Qua drank zijn de prijzen in dit hotel aantrekkelijk, zo kost een gin-tonic hier slechts €7,50. Maar dit lijkt me een tactiek om een bepaald publiek aan te trekken. De maaltijden daarentegen zijn aan de prijzige kant. Ondanks dat het hotel gelegen is op een industrieterrein, wat ik overigens geen probleem vind, voldoet het tot dusver niet aan de kwaliteit die ik gewend ben van Novotel. Ik heb dan ook een mail gestuurd naar het hotel om mijn teleurstelling te uiten, maar helaas zonder reactie. Voor de €330 die ik betaald heb, ben ik tot nu toe serieus teleurgesteld.

De kamer zelf is qua grootte prima en heeft een mooi uitzicht op het zwembad. Maar qua inrichting is de kamer gedateerd. Er zitten verfresten op de spiegel en de badkamerdeuren zijn beschadigd. Voor de prijs van €147 per nacht had ik in Antwerpen betere accommodaties verwacht, zoals bij Van der Valk.

Ik ben benieuwd naar mijn ervaring morgen en het ontbijt. Hopelijk brengt dat een positievere draai aan mijn verblijf hier.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2023

Dag Patrick,
Bedankt voor uw recensie.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de grootte van de kamer en het uitzicht op het zwembad. Het spijt ons echter dat uw ervaring in ons restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om een gevarieerd menu aan te bieden en een comfortabele sfeer voor al onze gasten. Uw opmerkingen over de communicatie en service zullen zeker worden besproken met ons team om verbeteringen aan te brengen.

Wat betreft de inrichting van de kamer, we nemen uw feedback ter harte en zullen dit meenemen in toekomstige verbeteringen. We willen u er ook op wijzen dat we een gratis parkeergelegenheid en oplaadpunten voor elektrische auto's aanbieden om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Onze prijzen zijn concurrerend en we streven ernaar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden.

Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 augustus 2023

Goede ontvangst van het behulpzaam personeel, klasse. We hebben genoten van het geheel met zijn prachtige tuin en zwembad. Zeer ruime gratis parking en snelle en goede verbinding voor een uitstap naar Zeeland. Komen nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2023

Beste Gast,
Bedankt voor deze lovende aanbeveling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons behulpzaam personeel en de prachtige tuin met zwembad. Het is fijn om te weten dat u de ruime gratis parkeergelegenheid en de goede verbinding voor een uitstap naar Zeeland waardeerde. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 augustus 2023

We komen zeker terug! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en schoon. Lekker gegeten in het restaurant en het zwembad met de tuin is een absolute aanrader. Gratis parking is een absolute plus!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2023

Beste Tineke,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn blij om te horen dat u onze ruime en schone kamers heeft gewaardeerd, evenals de heerlijke maaltijden in ons restaurant. Ons zwembad en de tuin zijn inderdaad een absolute aanrader om te ontspannen. Het is ook geweldig om te horen dat u de gratis parkeergelegenheid op prijs stelde. We doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze gasten een geweldige ervaring hebben en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw positieve feedback!

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 5 augustus 2023

Vriendelijk ontvangst.
Als je lid bent krijg je korting, zorg wel voor een krediet kaart .

Wat verouderd hotel.
Buitenzwembad is leuk voor de kinderen.
Kamer prima voor 1 nachtje.
Slaapbank wat krap voor 2 kinderen.
Badkamer netjes, maar oud en douche gordijn mag vervangen worden.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor de uw review.

We zijn blij te lezen dat u een vriendelijk ontvangst heeft gehad en dat u en uw kinderen van het buitenzwembad hebben genoten. Onze kamers zijn inderdaad prima voor een kort verblijf en we doen ons best om ze comfortabel te maken voor onze gasten.

We waarderen uw feedback over de slaapbank en de badkamer. Onze slaapbanken zijn inderdaad ontworpen voor twee kinderen, maar we begrijpen dat het soms krap kan zijn. We zullen uw opmerking over het douchegordijn meenemen en kijken naar mogelijke verbeteringen. Ons hotel is voortdurend bezig met het verbeteren van de faciliteiten en diensten om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.

We hopen dat u desalniettemin met plezier aan uw verblijf terugdenkt!

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 7 april 2023

Hotel gelegen buiten de stadskern zodat je een rustige nacht kan hebben met voldoende plaats om elektrische voertuigen op te laden en om toch snel genoeg in de stadskern te zijn. Alleen jammer dat het begint te tonen dat het een oud gebouw is. De service was zoals altijd: fantastisch

Datum van verblijf: maart 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over de service van het personeel en dat u van een goede nachtrust heeft genoten. We vinden het wel jammer dat u ons hotel een beetje ouderwets vond, maar we begrijpen dat smaken hierin kunnen verschillen. We zullen uw opmerking onthouden voor onze volgende renovatieronde. We hopen dat u desalniettemin genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Marc Martens, General Manager