Beoordeeld op 11 december 2018

We hadden verwacht dat het hotel wat zou tegenvallen. Maar niets bleek waar te zijn. We zijn goed ontvangen, fijne kamer (oke wat gedateerd), lekker geslapen en het ontbijt was perfect. Genoeg keuzes, maken van je eigen items is altijd leuk om te doen.

Het enige wat er niet was, was een oplaadpaal voor de elektrische auto (wel genoeg voor de Tesla)

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Steven Hameeuw, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Beste gast, bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met het comfort van onze bedden en ons uitgebreid ontbijt. Het doet ons ook veel plezier dat u tevreden was met uw kamer en onze voordelige tarieven. We noteren uw tip over een oplaadpaal voor een elektrische auto en zullen alvast bekijken of we hier in de toekomst verandering aan kunnen brengen. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 4 november 2018

Het hotel was prima, wat je er van mag verwachten, niets meer niets minder. Fijn was de mogelijkheid om later in te checken. Wij waren in dit hotel in combinatie met een dagje Antwerpen, houd er dan wel rekening mee dat het hotel ver uit het centrum ligt en met het OV ook slecht bereikbaar is. Wij hadden de beschikking over een auto, dus was het te doen.

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Steven Hameeuw, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Beste gast,

bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf!

Het klopt dat we niet in het centrum van Antwerpen gelegen zijn, maar goed gelegen ten opzichte van de A12.

Via het openbaar vervoer duurt een ritje naar het centrum ook niet zo lang: ons team informeert u graag over de snelste route!

Met vriendelijke groet en hopelijk tot gauw.

Beoordeeld op 30 oktober 2018

Wat een vergelijking. Vorige week in de valk Antwerpen geslapen: Alles tip top in orde.
Dit weekend in een Novohotel: Wat EEN VIES SPULLETJE EN WAT EEN GOEDKOPE OPLOSSING , wil je wat drinken moet je zelf een blikje uit een automaat halen. bediening is ver te zoeken. Kamers te vies om zonder schoenen rond te lopen. schimmels en zilvervissenin badkamers

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Steven Hameeuw, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Beste Jack,

Dank u voor het delen van uw eerlijke mening.

We vinden het erg jammer dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf bij ons.

Het tapijt in de kamers wordt dagelijks gestofzuigd en regelmatig gereinigd met een tapijtmachine. Na zoveel jaren begint het tapijt slijttage plekken te krijgen, maar dit wordt vervangen bij onze renovatie welke we aan het plannen zijn.

Onze excuses dat we wat tekort geschoten zijn op het gebied van de hygiëne in de badkamer. We zullen uw opmerkingen bespreken met het schoonmaakteam om dit in de toekomst te voorkomen.

Onze bar is geopend van 06.00 tot 00.00 uur met een ruime keuze aan dranken. Buiten deze uren bieden wij onze gasten nog de mogelijkheid om 24/7 drinken ze kopen uit onze foodwall. Wij beschikken niet over automaten.

Hopelijk mogen we u een volgende keer een betere ervaring bieden.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Een goed hotel. Nette bediening. Nette lounge. Eenvoudige maar nette en ruime kamer. Groot afgeschermd buitenverblijf met tuin en zwembad en meerdere spelactiviteiten. Diner was goed. En ontbijt een feestje. Heerlijke producten en teveel om uit te kiezen.
Minpunt is de grote afstand v.a. het centrum met het openbaar vervoer, en de ligging in de haven tussen de industrie, maar daar merk je door de afgeschermde ligging van het buitenverblijf eigenlijk niets van.

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel-cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Beste Raymond, We danken u voor uw mooie feedback!
Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat u helemaal tevreden was met ons lekkere en uitgebreide ontbijtbuffet en met de netheid van uw kamer. Leuk dat u ook heeft kunnen genieten van het zwembad en van de maaltijden. Het klopt dat we niet in het centrum van Antwerpen gelegen zijn, maar wel in de opkomende buurt van het Eilandje. Via het openbaar vervoer duurt een ritje naar het centrum niet zo lang: ons team informeert u graag over de snelste route! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Mogelijkheid van late arrival (wat als mogelijkheid was aangegeven bij de boeking) geeft geen enkel probleem, vriendelijke ontvangst. Prima kamers, super bed. Check in & out gaat snel & efficiënt. Heerlijk ontbijt met ruim aanbod.

Kamertip: aangeven bij boeking
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Beste Ann,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.