Colombus Hotel
109 US$
129 US$
  • Zwembad
Astoria Hotel Antwerp(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
Zie aanbieding
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
Travelocity
133 US$
117 US$
  • Gratis parkeren
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
185 US$
156 US$
Priceline
  • Roomservice
Eden Antwerp(Antwerpen)
101 US$
98 US$
27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op een geweldige locatie. Vlak bij station en tegen het winkel centrum aan. Hotel zelf is vrij verouderd maar wel schoon. Ontbijt was goed. Mooie vernieuwde badkamer en prima bed. Al met al een prima hotel voor deze prijs

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst stopte de lift ermee de kamer was vies de badkamer zat vol zwarte randen, gordijnrails hing half uit het plafond. Niks wat leek op de foto's op de site. Bij melding bij de receptioniste kregen we een andere kamer aangeboden. Toen we deze bekeken leuk de kamer iets beter tot we de badkamer bekeken. We stonden in een plas water aangezien de kraan zo hard lekte dat het wastafel meubel inclusief de handdoeken drijfnat waren. Toen we dit aangaven zo het meisje mag ik u alle sleutels geven dan weten we meteen alle mankementen. We zijn vervolgens de stad ingegaan omdat we niet alles wilde laten verpesten. Toen we 's avonds in de kamer kwamen en het zo koud was hadden we geen andere mogelijkheid dan onder de dekens te gaan liggen. De volgende ochtend zijn we eerst gaan ontbijten. Croissantjes waren droog en taai hetzelfde als de broodjes. Het roerei lag er duidelijk ook al te lang. Toen we terug gingen naar de kamer om te douchen was het duidelijk waarom het koud was de verwarming deed het niet en dus ook geen warm water. Dit was voor ons de druppel. We hadden weer hetzelfde vriendelijke meisje die zich duidelijk geneerde voor de hele situatie. Op dat moment had ze de verantwoordelijke aan de lijn en het enige wat hij meldde was dat we de eerste nacht niet hoefde te betalen. Na contact met booking.com werd dit niet veranderd zojuist het hotel gebeld en de baas gesproken die was zo onbeschoft dat hij tot twee keer toe de verbinding verbrak met alleen de mededeling dat ik bij booking.com moet zijn. Hier onder foto's hoe de kamer er daadwerkelijk uitzag. Daarnaast was het alles behalve veilig aangezien alle noodverlichting in het trappenhuis niet werkte. De brandwerende deuren open stonden zodat er nog iets van licht het trappenhuis in scheen. Nogmaals de tip ga hier niet naar toe

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gedateerd en ietswat smoezig hotel. Locatie is prima. Ontbijt is een zeldzaam lichtpuntje. Bed was redelijk. Tja, iets verder uit het centrum voor deze prijs waarschijnlijk beter te krijgen.

Dat hotel een opknapbeurt of renovatie kan gebruiken is een understatement. Zwembad is gesloten. Het ruikt in heel het hotel muf en naar rook.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
4 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel is qua ligging ideaal, op dit moment is de weg voor het hotel opengebroken, en is de ingang wat moeilijker te bereiken. Op steenworp afstand ligt een parkeergarage waar je voor 18 EUR per dag kunt parkeren. De kamer die wij hadden was erg gedateerd en slecht onderhouden, bed was prima. Veel dingen in het hotel en kamer zijn beschadigd of smoezelig. Vooral de vloerbedekking was overal erg vies. Ontbijt was goed en wordt steeds aangevuld.
Kortom gezien de prijs mogen we eigenlijk niet klagen maar voor het zelfde geld had het ook allemaal net iets beter gekund.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje gedateerd hotel, maar voor ons niet hinderlijk.

Op steenworp afstand van station en centrum, ideaal voor beZoek aan de stad.

Bij ons bezoek was helaas de straat open gebroken wat voor stank in de lobby zorgde en tevens was stroom (en dus ook koud water) op de kamer vanwege een defect in de machine kamer zeiden ze.

Desondanks prima ontvangen en is het ontbijt ook goed verzorgd.

Kamer is beetje gehorig, maar niet hinderlijk.

Niet duur en dus op zich goede prijs kwaliteit verhouding

Verbleef: november 2016