Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
81 US$
  • Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 92 US$ per nacht.

104 US$
  • Gratis parkeren
87 US$
79 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 89 US$ per nacht.

Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
  • Zwembad
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
119 US$
  • Inclusief ontbijt
75 US$
  • Bar/lounge
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
149 US$
  • Roomservice
104 US$
Radisson Blu
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje gedateerd hotel, maar voor ons niet hinderlijk.

Op steenworp afstand van station en centrum, ideaal voor beZoek aan de stad.

Bij ons bezoek was helaas de straat open gebroken wat voor stank in de lobby zorgde en tevens was stroom (en dus ook koud water) op de kamer vanwege een defect in de machine kamer zeiden ze.

Desondanks prima ontvangen en is het ontbijt ook goed verzorgd.

Kamer is beetje gehorig, maar niet hinderlijk.

Niet duur en dus op zich goede prijs kwaliteit verhouding

Verbleef: november 2016
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is in alle opzichten tegengevallen. Smerige kamer 424, licht knoppen nog te vies om aan te raken. Wasbak ranzig. Onzettend rumoerig en aan alle kanten toe aan vernieuwing. Merk je hier iets van op dan reageren ze niet. Het is dat het bed schoon was en ontbijt te eten anders was ik gelijk gillend weg gerend. Al met al ga er NIET heen!!!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
28 oktober 2016 beoordeeld

Erg stoffelijk en geen WIFI. Veel te duur voor wat het is. 20 euro per nacht in dit hotel is zelfs teveel. Het is er erg onaangenaam en je voelt je er erg vuil. De receptionist van de avondshift was ook erg onbeleefd en was geergerd als je zelfs maar 1 ding vroeg.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld

Wat een vreselijke ervaring,,, helaas kwamen wij hier voor doorreis en alles was echt smerig. Je denkt op het eerste gezicht: het ziet er keurig uit, maar schijn bedriegt.
De lakens op het kleine tweepersoonsbed ogen proper , maar daaronder vieze matrassen echt smerig.
Vlekken op het tapijt , schimmel op de plinten en erg benauwd echt schandalig

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
1 maart 2016 beoordeeld

Centraal gelegen hotel. Helaas geen eigen parkeergelegenheid in de buurt, zelfs geen kortingscodes voor het betaald parkeren.
De kamer was verouderd doch schoon. Een opknapbeurt op verschillende fronten is een aanrader!
Ontbijt was goed verzorgd. Aardig personeel.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner