Patje 66
Brussel, België

Overnachting musical in stadsschouwburg

Beoordeling van De Keyser Hotel
3,0 van 5 bollen18 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed gelegen hotel vlakbij Centraal station van Antwerpen. Ruime kamer met parketvloer, salon, bureau , koffie-thee faciliteiten, stopcontacten naast het bed. Badkamer met bad / GEEN inloopdouche . Vinden wij een min punt voor een 4 sterren hotel . Zeer goed ontbijt buffet, geen extra bordje voor eieren en spek op te leggen. We waren iets te vroeg bij de check inn maar mochten toch al naar de kamer. Waarvoor hartelijk dank. Jammer dat er Geen kamers met douche zijn, anders kwamen wij zeker terug en waren we zeer tevreden.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
1.4 km van De Keyser Hotel
2.0 km van De Keyser Hotel
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 november 2023

SLECHTSTE hotel ooit we kwamen aan de meneer aan onthaal super onbeleefd de kamer was super vuil zoals bed ramen gordijnen er was zelfs schimel achter gordijnen als ik de meneer heb aangesproken heeft hij mij uitgekafferd omdat ik de kamer gwn wou keuren ik raad het niet aan en is zeker geen 4 sterren waard

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 31 oktober 2023 via mobiele applicatie

Kregen eerst kamer toegewezen, waarbij pootjes onder het bed ontbraken en het bed daardoor instabiel was en op en neer klapte. Melding van gemaakt en kregen gelijk een andere kamer. Die kamer zag er op het oog beter uit, met ook prima bedden. Douche was echter afwisselend warm en koud. Temperatuur op de kamer was te hoog en airco aangezet. Midden in de nacht wakker geworden toen er een giga waterval uit de airco kwam. Geprobeerd te stoppen en de vloer te drogen, maar bleef druppelen. Hierna nog wakker gehouden door gigantisch en langdurig geschreeuw op de gang. Na hiervan wat gezegd te hebben hield het op. Ontbijt prima en vriendelijk personeel, maar erg druk. Gangen en lift duidelijk niet meer onderhouden en vies. Bij het uitchecken melding gemaakt van douche, airco en geschreeuw. De reactie was dat het genoteerd werd en dat er al meer klachten over het geschreeuw waren geweest, that’s all. Hotel is vergane glorie en wordt duidelijk niet meer onderhouden. Ligging is wel goed.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Zeer slechte ervaring die amper 2 sterren kan wegdragen. Airco/verwarming deed het niet, het was zeer vies, er was geen plaats om te ontbijten. Receptionist kon beter ook cursus vriendelijk omgaan met gasten volgen.

Kamertip: Niet heen gaan tenzij je een kampeerder bent. Veel geld kwijt voor niks.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 1 oktober 2023

De ontvangst was vriendelijk en we kregen snel een kamer toegewezen.
Helaas bleek de kamer benauwd en warm en de airco defect. Ook de douche is niet top, er komt afwisselend een heel klein straaltje warm of koud water uit.
Klap op de vuurpijl was, dat er om 2 uur s nachts opeens wildvreemde mensen onze kamer binnenstapten die blijkbaar midden in de nacht aankwamen en dezelfde kamer toegewezen hadden gekregen.

Toen we dit de volgend ochtend meldden bij de receptionist werd ons gevraagd hoe dit kon (dat was nou net wat wij ons ook afvroegen?) excuses of wat dan ook waren er niet bij, hij zou er melding van maken en dat was het. Hele rare gang van zaken.

Ligging en ontbijt zijn overigens prima maar denk toch dat wij dit hotel volgende keer overslaan.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 21 juli 2023 via mobiele applicatie

De ligging is super fijn, dicht bij Centraal Station. Het ontbijt was prima, er was ook genoeg keuze bij het buffet. De werknemers bij het ontbijt waren ook erg vriendelijk.

Verder was de kamer erg oud en was er een raar/irritant geluid in de badkamer. Dit hebben we ook gemeld bij de receptie. Tijdens het in en uit checken was het personeel niet echt behulpzaam en een beetje vaag. Geen uitleg over gebruik van de sleutel (voor de lift/elektriciteit op kamer).

Wij hebben geboekt via Social Deal, voor die prijs incl. ontbijt kun je ook niet alles hebben.

Kamertip: Reizen met de trein is ideaal, we mochten de koffer ook daar laten staan.
Datum van verblijf: juli 2023