Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Fijne ligging. Toen er een probleem op onze kamer was kregen we direct een nieuwe. Wel mag er aandacht zijn voor de info map op de kamer. Deze klopt niet helemaal met de werkelijkheid. Al met al een leuke tijd gehad.

Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik ben 3 dagen bleven slapen bij deze geweldige hotel, alle personeel is heel gastvriendelijk. Ontbijt is ook heerlijk, je zit helemaal centraal, naast station en helemaal in stad. Volgende keer ben ik zeker bij jullie.

Ik heb nog een verbeterpuntje, er was helaas geen minibar, misschien voor de volgende keer.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 januari 2019

Heel jammer, in plaats van het Hilton Antwerpen wilden wij eens dit hotel proberen. We hadden rentepunten van ING en met bijbetaling van toch nog € 67,50 zouden we een overnachting kunnen boeken, via Gift for You.
Gebeld, tot twee keer toe, en er was plek in het hotel. Echter, NIET als je met Gift for You wilde komen, want 'betalende klanten gaan voor'. Ik heb toegelicht dat ik € 67,50 in geld heb betaald EN nog eens 6.750 rentepunten, maar dat deed niet terzake. Ik kon mijn bon op een doordeweekse dag komen inwisselen en dat was het.
Helaas valt mijn verjaardag in het weekend, dus de lol is er zo wel vanaf. Het hotel dacht op geen enkele wijze mee, en er viel geen discussie mee te voeren. Heel jammer, voor mij was dit eens maar nooit weer, zelfs al ben ik er nooit geweest.

Kamertip: Hier worden geen cadeaucheques geaccepteerd.
Beoordeeld op 8 januari 2019

Hotel de Keijser heeft een goede ligging. Direct een de Keijserlei (winkelstraat), tegen over het station waar ook de bussen en tram haltes zijn en vlak bij de Dierentuin. Het Hotel zelf is wat gedateerd. We hadden een kleine maar schone kamer. De badkamer was schoon en voorzien van een douche/bad en toilet. De kamer was koud (27 December) dus hadden we de airco aangezet die wel veel lawaai maakt. Het ontbijt was voldoende maar erg druk. Als je rustig wil ontbijten dan moet je buiten de "Pieken" gaan. Dit staat aangegeven in de lift. Kortom voor een kort verblijf, goed te doen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 6 januari 2019

Prima locatie dichtbij het Centraal Station en hartje centrum
Goede ontvangst Beveiligde entree (pasje voor de lift) Mooie ruime en schone kamer met alle faciliteiten Moderne badkamer met inloopdouche
Waarom hebben veel Nederlandse hotels in dezelfde categorie nog steeds gedateerde badkamers waar je moet douchen in het bad met hoge instap
Slaapcomfort uitstekend. Uitgebreid en goed ontbijtbuffet met vriendelijk en attent personeel. Uitchecken vlot en behulpzaam Bagagedepot
Minpuntje Smerige afstandsbediening
Rustige kamers aan de achterzijde, aan de straatkant veel omgevingslawaai.
Goede prijs / kwaliteitverhouding

• Reistype: Reisde alleen