Leg de laagste prijs van deze websites vast
114 US$
Booking.com114 US$
Hotels.com114 US$
eDreams114 US$
Travelocity114 US$
Orbitz.com114 US$
CheapTickets114 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Erg goed en centraal gelegen hotel in Antwerpen. De kamer was keurig schoon, niets op aan te merken met goede bedden en kussens. Ontbijt uitgebreid en met voldoende zitplaatsen. Vriendelijk personeel in het hotel zelf. Ideaal voor een stadsbezoek

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Eigenlojk niets mis mee. Goede ligging maar mist sfeer. Smalle gangen en kleine lift. Prima ontbijt. OK is wat druk op zondag om 9 u maar we werden vlot geholpen. Er wordt daar hard gewerkt in de ontbijtzaal. Schone grote kamer bedden zijn goed maar dat hoofdkussen was niet onze vriend zeg maar.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

Natuurlijk valt er wel meer te vertellen over het Theater Hotel. De centrale ligging bijvoorbeeld, op korte afstand van de Meir, het Rubenshuis, de winkels in de Huidenvetterstraat en op loopafstand van het nieuwe centrum in Zuid. Of de ruime kamers. Maar het meest zal mij het geweldige ontbijtbuffet bij blijven. Zo royaal heb ik het niet vaak meegemaakt. Er zijn overigens wel een paar puntjes ter verbetering. Om te beginnen de Wifi. Het is bizar dat je iedere keer dat je online wilt opnieuw een complex wachtwoord moet invullen. En dat dat wachtwoord ook nog eens per dag kan wisselen. Een een beetje onhandig vind ik dat in de superior kamer die wij toegewezen kregen het toilet weliswaar niet in de badkamer was (best aangenaam) maar dat daarin geen fonteintje was om je handen te wassen. Daarvoor moest je de hele kamer doorlopen naar de badkamer.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Een prima uitvalsplek (naast de oude vogeltjesmarkt). Alle highlights zijn vanuit dit hotel te belopen. Kamers en bedden voldoen prima. Aanrader voor ontbijt. Om de hoek zit le quotidien een uitstekende plek die voor minder geld dan het hotel een beter ontbijt serveert

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020

Zeer centraal gelegen op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Antwerpen! Vriendelijk personeel. De parking om de hoek goed geprijsd (€ 15,00 per etmaal). Besef wel dat als er markt is je enige capriolen moet uithalen om eruit te komen! Anders moet je tot 17.00 uur wachten! Kamers wat gedateerd maar voor één nacht prima te doen. Ontbijt bijzonder goed en uitgebreid. Wij waren wel vroeg aan tafel op zondag (rond
08.30 uur) en toen was er plenty plaats. Maar een uur daarna was er inderdaad een kleine wachttijd! Maar zeer overkomelijk!

Datum van verblijf: januari 2020