Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 97
Agoda.comUS$ 98
eDreamsUS$ 97
ZenHotels.com
FindHotel
Destinia.com
Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Voor een kort verblijf in Antwerpen verlang je van je hotel een goed bed, een lekkere douche en een ruim ontbijt. Dat is hier allemaal aanwezig. Toen wij hier waren was de weg voor het hotel afgesloten dus er was geen verkeerslawaai. Dat slaapt heel prettig. Het bed was goed, de douche krachtig en goed af te stellen en het ontbijt bood genoeg keus. Dat het onderhoud te wensen overliet, er zat hier en daar wat los, dat de verf er niet overal even fraai uitzag, soit. Wil je Hilton-kwaliteit, dan moet je Hilton-knaken vetalen.
Groot pluspunt: alles was schoon!

Beoordeeld op 14 december 2019

Het begon al met de enorme wegafsluitingen je kon het hotel niet bereiken. Toen we hier iets van zeiden werden we afgewimpeld. Kamers zijn oud gedateerd en voornamelijk enorm slecht schoongemaakt suikerzakjes in gaten gestoken, ruikend naar de rook overal, schimmel op de wastafel en stof en schimmel op de voorwerpen. Gangen ruiken muf en naar sigaretten en het tapijt is vies! Ontbijt is weinig keuze en warme gerechten zoals ei waren oud en koud. Bij uitchecken gaven we dit aan en kregen we een luttle owja ik zal het een keer doorgeven. Al bij al absoluut geen aanrader! Veel te duur en absoluut geen 4 sterren hotel!

Beoordeeld op 9 december 2019

Onze kamer (206) was ruim en fris. De badkamer was ook lekker schoon. De ligging is handig voor een weekendje shoppen. De parkeergarage onder het hotel is ook makkelijk. De lift, gangen en andere algemene ruimtes zijn wel wat verouderd.

Beoordeeld op 14 oktober 2019

Er wordt vooraf een parkeerkaart beloofd, terwijl dit hotel er enkel 6 beschikbaar heeft voor het gehele hotel. Bij contact met de manager worden er geen excuses gemaakt over dat er verkeerde informatie wordt beloofd, het compenseren van de extra kosten die hierdoor gemaakt moesten worden niet gecompenseerd.

Kortom slechte behandeling en communicatie van de manager. Hierop dreigt en stalkt de manager ons. Dit verwacht je niet van een 4* sterren hotel. Ik heb er veel gezien, maar zo slecht als dit niet. Daarnaast waren de gordijnen in de hotelkamer kapot. Dit is absoluut geen 4 Sterren waard en zou niemand aanraden bij quality hotel te boeken.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Tien minuutjes lopen vanaf het station. Groot, 'anoniem' hotel, maar met vriendelijke mensen bij de receptie. Prima kamer. Veel voorzieningen (bijv. waterkoker, gordijnrails, douchedeurtje, airco) wel aan vervanging toe.

Kamertip: Op de5e verdieping geen last gehad van hotelgeluiden. In de omgeving wordt wel gebouwd dus dat hoor je evengoed vroeg in de ochtend.
Datum van verblijf: augustus 2019