Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 96
Agoda.comUS$ 96
eDreamsUS$ 96
ZenHotels.com
FindHotel
Destinia.com
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Een perfect hotel als in het centrum van Antwerpen wilt verblijven. Mooie grote kamers met zitje en een gigantische badkamer.alles op loop afstand de meir om de hoek en 10 min. Lopen naar de grote markt of het mas.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.en een prima ontbijt, eieren bonen worstjes spek, twee soorten vis, een groente buffet, en natuurlijk verschillende broodjes en brood met de diverse kazen en vleeswaar, verschillende cereals en yoghurtjes, en heel speciaal je kunt je eigen wafels bakken.
Een fijne ervaring, bedankt daar voor.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019

Wij vonden de kamer behoorlijk simpel. (nr 204) en niet helemaal schoon.
Qua locatie valt er niks op aan te merken, perfect voor een dagje shoppen en eenmaal klaar ben je snel terug.
Bed was prima, we misten in de badkamer een rekje om de handdoeken aan te laten drogen, badkamer gedateerd. Vieze bruine randen achter het toiletpot, vuilnisbakje kapot. Waterkokerdeksel was kapot, lampje bij het bed deed het niet.
Geluidsoverlast in de nacht van verkeer en lallende kroeggangers.

Al met al; we zullen hier niet snel nogmaals boeken ondanks het zeer vriendelijke personeel!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Kwamen in het hotel aan. Werden opgevangen door de manager. Duizenden excuses konden ivm lekkage niet op onze kamer terecht. Ander hotel voor ons geboekt. Drankje gekregen en taxi betaald naar het nieuwe hotel. Uitstekende service.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel redelijk, kamers zijn erg donker. Personeel vriendelijk. Ontbijt weinig variatie. Geen gekookt eitje helaas. Hygiene redelijk. Vlak bij centrum. Het uitgaansleven is wel een stuk verderop. Ongeveer 20 min lopen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op 5 minuten loopafstand van het centrum. Ruime schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Openbare parkeergarage aangrenzend. Hond mocht niet in ontbijtzaal maar op 2 minuten afstand zit een bakkertje met vers belegde broodjes.

Datum van verblijf: september 2018