Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Kwamen in het hotel aan. Werden opgevangen door de manager. Duizenden excuses konden ivm lekkage niet op onze kamer terecht. Ander hotel voor ons geboekt. Drankje gekregen en taxi betaald naar het nieuwe hotel. Uitstekende service.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel redelijk, kamers zijn erg donker. Personeel vriendelijk. Ontbijt weinig variatie. Geen gekookt eitje helaas. Hygiene redelijk. Vlak bij centrum. Het uitgaansleven is wel een stuk verderop. Ongeveer 20 min lopen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op 5 minuten loopafstand van het centrum. Ruime schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Openbare parkeergarage aangrenzend. Hond mocht niet in ontbijtzaal maar op 2 minuten afstand zit een bakkertje met vers belegde broodjes.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Het hotel is niet trendy of romantisch maar wel comfortabel. We hadden een ruime en schone kamer met balcon. Vanwege langdurige wegwerkzaamheden in de buurt wat lastiger te bereiken met de auto, maar op loopafstand van het station.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Zeer goed onthaal, heel duidelijke uitleg, vriendelijk, behulpzaam, mooie kamer. En dat alles op 10 min wandelen van de winkelstraat, zoo, en vele andere gezellige plaatjes. Ontbijt was zeer lekker en verliep in een oase van ruster was voor elk wat wils. Van gerookte zalm tot verse wafels. Een aanrader voor zakenmensen alsook voor dagtripjes of concertgangers.

Kamertip: Best servies
Datum van verblijf: juni 2018