Wanda D
Eindhoven, Nederland

Goed hotel

4,0 van 5 bollen12 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed rustig mooi groot hotel,ruime kamer. Goed bed. Bad was ook redelijk ruim.
Vriendelijke mensen.
Goed verzorg ontbijt
Minpunt was dat de badkamerdeur niet afgesloten kon worden en een stukje open bleef staan. En dat er geen raampje open kon voor ventilatie
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Zet aan de binnenkant iets tegen de badkamerdeur zodat deze wel dicht gaat
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 feb 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw reactie.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de ruime kamer en het comfortabele bed, alsook van ons goed verzorgde ontbijt. Onze medewerkers stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs. Wat betreft de badkamerdeur die niet goed sloot, vinden wij het spijtig dit te vernemen. Hoewel de badkamers een paar jaar geleden zijn vernieuwd, zullen we uw feedback ter harte nemen om te zorgen dat toekomstige gasten een naadloze ervaring hebben. Ook willen we opmerken dat hoewel de ramen in de kamers niet geopend kunnen worden vanwege veiligheidsredenen, ons ventilatiesysteem continu verse lucht van buitenaf aanvoert en deze naar wens verwarmt of koelt.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Filip Caluwaert, Guest Manager
2.9 km van Mercure Antwerp City South
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 26 november 2023

Vriendelijk personeel aan de receptie en in de bar.
Goed bed, genoeg kussens en prima dekbed. Maar oké de kamer was warm, de douche te heet of te koud deze was gewoon niet in te stellen. Water spoelde niet weg en ook in de wasbak spoelde het water niet weg.
Vocht op de vensterbank.
Ontbijt was een drama, te veel mensen te weinig personeel op de vloer. Alles op of bijna leeg. Tafels vol met vuile vaat, koffiemachines die niets meer deden en de lepels waren niet bijgevuld. De punt waar de ontbijt hoek zit is voor grote groepen totaal niet geschikt. Jammer. En dat muntje vragen voor de slagboom.. staat op de flyers van de lift. Maar dat is dus niet vantoepassing. Zelf zeggen hoeveel dagen je er was en vervolgens toch 18 euro per dag vragen voor een garage waar je zelf verantwoordelijk voor bent. Maar er wordt dus niets bewaakt en de bomen staan gewoon open. Jammer ik heb het geprobeerd maar voor ons geen Mercure meer.

Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2023

Beste Jolanda,
Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en dat het bed, de kussens en het dekbed naar wens waren. Onze bedden zijn inderdaad uitgerust met een 'zip and link' systeem voor optimaal comfort.
Het spijt ons te horen dat de temperatuur van de douche en de afvoer niet aan uw verwachtingen voldeden. We hebben onlangs onze kamers gerenoveerd en streven ernaar om alle faciliteiten optimaal te laten functioneren. Wat betreft het ontbijt, we werken continu aan het verbeteren van onze service, zeker nu we ons ontbijtaanbod weer naar het niveau van voor de pandemie brengen. Uw feedback is hierbij zeer waardevol. Wat de parkeerkosten betreft, onze receptie staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden te verhelderen en de juiste tarieven te communiceren.
We waarderen uw complimenten over ons personeel en de kwaliteit van de slaapvoorzieningen zeer en nemen uw opmerkingen ter harte om de ervaring van al onze gasten te verbeteren.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 november 2023

Heerlijk verblijf. We hadden de familiekamer. Uitstekende bedden, ruime en rustig gelegen kamer, verzorgde wellness, supervriendelijk receptiepersoneel, uitstekend en heel uitgebreid ontbijt en prima uitvalsbasis om antwerpen te bezoeken!

Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2023

Beste Niels,
Bedankt voor uw fijne review.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze familiekamer met uitstekende bedden en een rustige ligging. Het doet ons goed te weten dat u onze wellness en het uitgebreide ontbijt heeft gewaardeerd. Ons receptiepersoneel stelt uw vriendelijke woorden op prijs en we zijn blij dat onze locatie een prima uitvalsbasis was om Antwerpen te bezoeken.

Hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 28 juli 2023

Fijn hotel, vriendelijke bediening, ruime hotelkamer (Superior) maar de kamer vind ik wel een beetje gedateerd tov de overige inrichting van het hotel. Donkerbruine deuren, bedombouw, bureau etc. De matrassen liggen erg hard! Er zijn enkel 2 enkele dekbedden beschikbaar.
Je kunt goed eten in de brasserie voor een betaalbare prijs en het ontbijtbuffet is prima.

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2023

Dag Josebc,
Dank u vriendelijk voor uw recensie.

We zijn blij te horen dat u onze vriendelijke bediening en ruime Superior kamer waardeerde. Het is fijn om te weten dat u genoten heeft van het eten in onze brasserie en het ontbijtbuffet. We nemen uw opmerkingen over de gedateerde inrichting en de harde matrassen ter harte. Onze kamers zijn enkele jaren geleden gerenoveerd en we hebben plannen voor verdere verbeteringen in de nabije toekomst. Wat betreft de enkele dekbedden, we bieden extra kussens en dekens op verzoek bij de receptie. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Hopelijk mogen we u toch nog eens opnieuw ontvangen.

Beoordeeld op 30 maart 2023

Met een Flair actie ontbeten hier en het was beneden alle peil meer valt er niet te vermelden!!
Het personeel was onbehulpzaam.
Te vermijden.
Terwijl wij al in vele hotels hebben verbleven van deze keten was dit niet okee en niet proper.

Datum van verblijf: maart 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 31 maart 2023

Geachte Peter,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Mercure Antwerp City South. Het spijt ons te horen dat uw Ontbijt niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Mercure, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Mohammed Ajroud,
Assistant Hotel Manager Mercure Antwerp City South

Beoordeeld op 23 oktober 2022

Niet proper, niet vriendelijk, de fotos op de website kloppen niet met kamer & ontbijt…
Zeker niet aan te raden!
+ geen parking, wij komen van weg te gaan om 01u00 toe hadden al ingecheckt en onze plek van parking was ingenomen en wij mochten verderop op de openbare weg onze auto parkeren zonder toezicht en betalen! Alles die kon fout lopen is fout gelopen
Ontbijtbuffet is de naam buffet niet waar en het personeel onvriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2022

Dag Ellen,
Bedankt voor deze recensie.

We vinden het spijtig dat jullie verblijf bij ons niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed en dat jullie niet de service genoten waar wij normaal voor staan. We gaan jullie opmerkingen daaromtrent en in verband met de schoonmaak bespreken met ons team zodat we jullie in de toekomst een betere ervaring kunnen aanbieden. Onze parking beschikt over 45 parkeerplaatsen. Om al onze gasten een gelijke kans te geven is het inderdaad niet mogelijk om een parkeerplaats te reserveren.

Filip Caluwaert, Guest Manager