Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 120
Expedia.com
US$ 119
Word beloond met One Key
Vio.com
US$ 115
Hotels.comUS$ 119
PricelineUS$ 120
travelup.comUS$ 128
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.006)
Beoordelingen filteren
1.006 resultaten
Waardering van reizigers
263
419
227
59
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
263
419
227
59
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.006 beoordelingen
Beoordeeld op 30 maart 2023

Met een Flair actie ontbeten hier en het was beneden alle peil meer valt er niet te vermelden!!
Het personeel was onbehulpzaam.
Te vermijden.
Terwijl wij al in vele hotels hebben verbleven van deze keten was dit niet okee en niet proper.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Peter_Mellebeek
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van management:Gereageerd op 31 maart 2023

Geachte Peter,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Mercure Antwerp City South. Het spijt ons te horen dat uw Ontbijt niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Mercure, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,


Mohammed Ajroud,
Assistant Hotel Manager Mercure Antwerp City South

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2022

Niet proper, niet vriendelijk, de fotos op de website kloppen niet met kamer & ontbijt…
Zeker niet aan te raden!
+ geen parking, wij komen van weg te gaan om 01u00 toe hadden al ingecheckt en onze plek van parking was ingenomen en wij mochten verderop op de openbare weg onze auto parkeren zonder toezicht en betalen! Alles die kon fout lopen is fout gelopen
Ontbijtbuffet is de naam buffet niet waar en het personeel onvriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank EllenMiss
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2022

Dag Ellen,
Bedankt voor deze recensie.

We vinden het spijtig dat jullie verblijf bij ons niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed en dat jullie niet de service genoten waar wij normaal voor staan. We gaan jullie opmerkingen daaromtrent en in verband met de schoonmaak bespreken met ons team zodat we jullie in de toekomst een betere ervaring kunnen aanbieden. Onze parking beschikt over 45 parkeerplaatsen. Om al onze gasten een gelijke kans te geven is het inderdaad niet mogelijk om een parkeerplaats te reserveren.

Met vriendelijke groeten,

Filip Caluwaert, Guest Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2022

Het was niet netjes in de kamers verder meer heb ik er eigelijk niet over te zeggen ik kreeg de parking gratis en ze ging het door geven aan de schoonmaak dienst maar daar heb ik niks aan dus voor mij geen Mercure meer

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Bedank dewib854
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 november 2021

Een groot en ruim hotel die tot voor kort een Ramada Plaza was. Het is wel te zien en te merken dat de overname plaats heeft gevonden in een ongunstige tijd (coronapandemie) en dat de investeringen in het hotel nog wat achterlopen. De algemene uitstraling heeft wat weg van het België van eind jaren '80/begin jaren '90 en kan wel wat updates gebruiken. Hoewel de foyer wel flink ruim en modern oogt.

De staf is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, zij doen erg hun best om het aangenaam te maken. De kamers zelf zijn goed ruim (pluspunt) en de bedden liggen heerlijk. Minibar werkte ook goed en de kamers zijn goed geïsoleerd.
Minpuntjes zijn dat de luchtverversing/airconditioning wat lawaaiig is (net als bij veel oudere Mercure hotels) en de badkamer zou wel een goede update naar de 21e eeuw mogen hebben. Daarnaast was de waterdruk erg wisselend (waarschijnlijk werkt de hydrofoor niet optimaal), maar was het water wel snel warm en goed warm.

Ontbijt was ruim voldoende. De pancakemaker was een goede pluspunt. De ruimte bij het buffet is niet heel groot, waardoor je snel in een opstopping zit en het even kan duren voor je alles verzameld hebt. De keuze in ontbijtartikelen was voor mij prima en de broodjes worden ook continu aangevuld, zodat er geen tekorten ontstaan. Aantal zitplaatsen is ruim en er is een goede mix van kleine en grote tafels.

Over het algemeen een redelijk hotel op een goede locatie (5min van tram 2 en tram 6. vandaar binnen 15 minuten in het centrum van Antwerpen en zij bieden rechtstreekse verbindingen met 3 Park & Ride terreinen waar de auto zeer goedkoop geparkeerd kan worden) en dus met veel potentie om een goed hotel te worden, mits er geïnvesteerd wordt in wat modernisatie. En nogmaals complimenten aan de staf die hun werk uitstekend doen!

Datum van verblijf: oktober 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank LordSudwick
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Beste gast,
Fijn dat u even de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de ruime kamers en de bedden.
Het doet ons ook plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
Bedankt om onze locatie als een pluspunt op te geven en voor uw mooie woorden voor ons team.
We vinden het wel jammer dat u wat last had van lawaai vanwege de airco, aarzel een vogende keer niet om dit aan de receptie te melden zodat we hiervoor een oplossing kunnen zoeken.

Alvast bedankt en met hartelijke groet,

Filip Caluwaert, Guest Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Hotel was netjes en de personel was erg goed . Ontbijt onder de maat, weinig keuze en de brood en de croissants waren steeds op. Kamers waren niet iedere keer goed schoongemaakt. Trouwens het zou fijn zijn als de kamers tenminste een la hadden om de kleinere spullen optebergen

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Sunshine605559
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van management:Gereageerd op 19 augustus 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u tevreden was over ons personeel en ons hotel. Wat jammer echter dat u minder tevreden was dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons ook dat de kamers niet iedere keer werden schoongemaakt, hiervoor bieden we wel 24/24 Housekeeping en Front Office Guest Satisfacion service door naar de receptie te bellen/gaan.

Wij hopen dat we u toch nog een keer mogen ontvangen om u een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groeten,

Filip Caluwaert, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken