Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Twee weekeinden verbleven in dit hotel. Mooie ruime kamers. Douchen moet helaas in het ligbad wat ik toch altijd een minpuntje vind.
Het ontbijt is uitgebreid met de mogelijkheid tot het vers bakken van wafels.
De hotelbar is dagelijks geopend tot 1:00 uur. Na die tijd kan je bij de receptie nog terecht voor drankjes.

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 juli 2018

Goede ontvangst en vlotte afhandeling. Kamer ruim en schoon. Uitzicht niet geweldig. Ontbijt intercontinental; voldoende keuze. Ruime parkeergelegenheid voor de auto; kosten 15 euro per dag. Lift naar parkeergarage ligt enigszins verscholen.

Kamertip: Voor de rotonde direct rechts voorsorteren en bij inrijden rechts aanhouden
Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Klassehotel aan de rand van Antwerpen maar met het openbaar vervoer geraak je overal. Mooie ruime kamers. Badkamer wel een beetje gedateerd maar proper. Ontbijt heel uitgebreid. Vriendelijk personeel!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Herman,

Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

We zijn erg blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en van uw ruime en nette kamer.

Wat fijn dat ons ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u onze service ten zeerste op prijs kon stellen.

Het klopt inderdaad dat u vanuit ons hotel via het openbaar vervoer zo in het centrum staat.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

Jan-Willem Roenhorst, General Manager

Beoordeeld op 5 mei 2018

1 nacht in het Ramada Plaza verbleven. Goede ligging in Antwerpen en een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. Onze kamer was zeer ruim met een kingsize bed, wat donker door de ligging maar verder schoon en prima geslapen. Een wat kleine ontbijtzaal maar wel een verzorgd en erg lekker ontbijt.
Voor deze prijs is het echt een aanrader als je in Antwerpen een weekendje weg gaat!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons hotel.

We zijn erg blij dat u een fijne tijd bij ons heeft beleefd en dat alles naar wens was op uw grote kamer met kingsize bed.

Het doet ons plezier dat u van ons lekkere ontbijtbuffet heeft kunnen genieten.

Onze medewerkers danken u voor de complimenten over hun gastvrijheid en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in het centrum van Antwerpen.

Warme groeten,
Jan-Willem Roenhorst, General manager

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Verouderd hotel met vriendelijke staff. Gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Lag net iets te ver van het centrum om te voet te gaan. €15 per dag voor gebruik van hun parking. Ontbijt was in orde.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank om te verblijven in ons hotel en deze review neer te pennen.

De kamers werden enkele jaren geleden gerenoveerd, en ook in de nabije toekomst plannen we nog verdere opfrissingen aan ons hotel. Spijtig dat u deze als verouderd ervaarde.

Heel leuk dat u aangeeft dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat u het ontbijt lekker vond
Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,
Jan-Willem Roenhorst, General manager